Caprimaniac Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Hei. Har en DENSION dab-adapter fra 2014 som har fungert dårligere med årene. Det geniale med den er at jeg plugger den inn i USB'n på min 2014 Ranger og kan styre det med stereo- knappene på dash'en. Ettersom jeg forstår vil jeg også kunne det med en ny lignende enhet, som heter Dension DBU3GEN DAB+. Noen erfaringer med denne? Finnes det lignende alternativer? Kanskje det finnes ny firmware for min gamle DBU-8501-4 (det gjør det, fant jeg ut), og at det vil gjøre noen forskjell? BTW: Jeg har frontruteantenne og oppvarmet frontrute... Iflg. Dension er det ikke bra, ekstern antenne er bedre. Noen med kjennskap til dette? Kan jo være årsak dårlig funksjon- særlig etter at festelimet ble borte og jeg tapet den opp...? Vurderer å bruke tlf/ bluetooth hvis det ikke funker med ny firmware. Det må prøves... MVH RS Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
grcossie Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Kan være den kommer seg med oppdatering ja. Går fint ilag med oppvarmet rute, da antenna er utenfor feltet til trådene. viktig at du får jordinga på antenna ut på a-stolpen
Recommended Posts