Jump to content

Usikker?


SierraCos2wd

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Mye artigere med 2wd ja.. men en 4x4 som HOLDER med 500hk hadde vært noe :D Men holder det?? NEI..

Link to comment
Share on other sites

Mye artigere med 2wd ja.. men en 4x4 som HOLDER med 500hk hadde vært noe :D  Men holder det?? NEI..

 

Kjenner en som har vingebil med 4x4 og 544bhp (av ahmet bajoo), quaife frem diff, stander drivakslinger, 180mm 3lamells-clutch, quaife dogbox med stander h-giring og stander vingebil hjuloppheng bak det holder.. :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

så lenge du girer normalt og ikke side-stepper av klutchen på 7000rpm i hvert lyskryss er ikke power og 4x4 noe problem.

det er kjørestilen som dreper drivlinja.

 

mange av dere som mener at 2wd er morsommere som har kjørt noe spes på vinter eller våt bane?

4x4 er helt konge, men det krever litt mer av sjoføren ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Mhm.. kjørestil? Kan likesågodt kjøpe meg en Escort 1,3L å ha det gøy med da? Tåler mere den.. Mye vits i å ha Cosworth når de ikke tåler noenting.. Jeg snakker da om standard drivverk.

Link to comment
Share on other sites

Mhm.. kjørestil? Kan likesågodt kjøpe meg en Escort 1,3L å ha det gøy med da? Tåler mere den.. Mye vits i å ha Cosworth når de ikke tåler noenting.. Jeg snakker da om standard drivverk.

 

 

Cosworth driverket er generelt bar å stekt i utgangspunkte, det er personen det kommer ant på.

kunne sikkert klart å knust en 1.3 gir orginal og.

tviler den tåler mer.

men kjøp deg en sån du sikkert bra bil det. :P :P

 

Spinne i race gir, og knuse knuter :P :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...