Jump to content

Magenta sedan med RS felger


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Ja, bortsett fra Morette lyktene så :P

Tusen takk ihvertfall.. Viss det er flere som har så bare legg inn :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Merkelig asså, de ***** engelskmennene må ha på de FÆLE lyktene på hver bil i hele england? hehe... Men ellers e re berre lekkert!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Du klarer ikke å skaffe flere bilder av den bilen?? Eller noen like? Er bare SÅÅÅ nydelige.. Driver å prøver å få meg tak i en selv, men er jaggu skjeldne som 2wd :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Supert! Disse var meget lekre.. Prøver alt jeg kan å få meg tak i en utolla 89 magenta sedan for tia, men de er så skjeldne :unsure: Viss noen vet om noen sånne biler til salgs så si ifra da! Kjøpte meg nye RS Diamond Cut felger i vår så nå venter jeg kun på den perfekte bil :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cosworth_91
den der var UFATTELIG nyydelig...

 

men stemmer det at morten skal legge ned cosworth import? fant ikke tråden lenger på orumet hans.... kanksje du kan høre med han om en 2wd magenta sapphire?

 

han skal vistnok legge ned i September om jeg ikke husker feil :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Ja, morten legger ned 1.September. Så vil ikke plage han med dette. Han har mer enn nok annet å gjøre han nå tror jeg.

Men prikk lik bil blir det, må vel ha funnet noe bra til våren igjen...

Link to comment
Share on other sites

Lille_Rudi: du får vel ikke tak i de felgene nye lenger.. men er vel noen til salgs her inne på forumet.. ikke sant Hovden_Racing? ;)

 

Jeg syntes RS Diamond Cut på sierra sedan er noe av det peneste som finnes, men kombinert med Magenta rød var disse bilene bare ubeskrivelig pene!!

Edited by frode

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Hehe.. sant det Frode.. Noen HADDE til salgs.. Men jeg tror **** ikke jeg vil selge mine jeg. Skal kjøpe meg Magenta Sedan når jeg finner den rette bilen. Å penere har jeg ikke sett! Skal legge ut bilder så fort jeg får kjøpt meg bil! tror ikke Hiluxen kler RS felgene så bra :P

Link to comment
Share on other sites

hehe.. hadde kanskje passet, bare du hadde fått lagt nedpå en hilux med luftfjæring så :D Vel, lykke til med kjøpet ihvertfall.. Du vil nok bli fornlyd da ja, for fy søren å fine de er.. Spar på de felgene du ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cosworth_91
hehe.. hadde kanskje passet, bare du hadde fått lagt nedpå en hilux med luftfjæring så :D Vel, lykke til med kjøpet ihvertfall.. Du vil nok bli fornlyd da ja, for fy søren å fine de er.. Spar på de felgene du ;)

 

Hilux er 5-bolta.... :P

Link to comment
Share on other sites

jaja, regner ikke med han mente det seriøst allikevel :P

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

tsssss, ja da hadde du nok blitt populær i denne tråden :P

 

noen flere bilder av sedaner med rs diamond cut-felger?????

 

kan liksom ikke få nok av det :D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...