Jump to content

Vanlige feil?


Guest Dazed

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe en 2000-modell Focus Stasjonsvogn. (Trend 1,6) Hvilke feil er vanlige på en focus, og hvilke ting bør jeg passe spesielt på å sjekke når jeg ser på brukt Focus? Noen som har noen tips?

 

:?:

Link to comment
Share on other sites

:oops: :oops: Rust i fuger på dører/bakluke/panser :oops: :oops:

Ulyd i bakhjulslager, lekkasje på servopumpe, ulyd fra løpehjul for dynamoreim, og at bensinmåler viser tom når tanken er full!

 

Men ikke bli skremt, det er generelt en veldig bra bil, faktisk den beste Ford av nyere årgang

Link to comment
Share on other sites

:oops: :oops: Rust i fuger på dører/bakluke/panser :oops: :oops:

Ulyd i bakhjulslager, lekkasje på servopumpe, ulyd fra løpehjul for dynamoreim, og at bensinmåler viser tom når tanken er full!

 

Men ikke bli skremt, det er generelt en veldig bra bil, faktisk den beste Ford av nyere årgang

 

Dette med rusten er jeg iofs. klar over, og jeg har også forstått att dette er en helt klar garantisak på biler som har fulgt servicene hos autoriserte verksteder. Det er visst fugemassen de brukte på sveisene i begynnelsen, som ikke holder helt tett. Ford-verkstedet her sa at de alltid byttet de dørene der dette problemet oppsto....

 

Disse andre tipsene noterer jeg meg, og skal sjekke dem når jeg får bilen. (Jeg har nemlig kjøpt en nå. :D )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...