Jump to content

kje

Gjest
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About kje

  • Rank
    Ford

Medlemsinfo

  • Bosted
    Bærum
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Recent Profile Visitors

1199 profile views
  1. Kan det være årsaken til at jeg hører klunke/knekklyder når jeg svinger og kjører i humper?
  2. kje

    kakke lyd forstilling

    Heter det foring til stabilisatorstag? Sånn som her?
  3. Er dette ødelagt støvdeksel på støtdemper? Bør jeg gjøre noe med det?
  4. Fikset det. Det var arm på caliper. Tok av viren, sprayet på 5-56 og beveget på armen mange ganger. Da gikk armen tilbake som den skulle når jeg tok av håndbrekket. Takk for hjelpen! 🙂
  5. Fant bare en nettside hvor jeg måtte søke om medlemskap. Jeg fant derimot https://m.autodeler.co.no/kamoka/15501316 Her står det Dette produktet passer din FORD Mondeo Mk4 Stasjonsvogn (BA7) 2.0 TDCi Vil den passe tror du?
  6. Ok. Da skal jeg kjøpe bærekule. Hvordan finner jeg riktig bærekule? Hvilken Konus og konushelling på bærekula til mondeo mk4 2008 stv?
  7. Takk det skal jeg prøve. Jeg leste denne tråden: https://www.diskusjon.no/topic/1859844-treg-caliper/ Kan det være glideboltene?
  8. Etter eu kontroll på min Mondeo mk4 fikk jeg feilen "For stor slitasje på opphengskule". (Kontrolløren sa bærekule) Er opphengskule det samme som NEDRE bærekule?
  9. Var på Eu kontroll med min Mondeo mk4 og fikk feilen parkbrems ligger på. Han mente jeg kunne smøre den men er usikker på om han mente viseren eller selve håndbrekket? Noen som vet hvordan jeg gjør det?
  10. Ja det var deilig å sette på ac for første gang og det kommer en kjølig bris! 😍
  11. kje

    A/C problemer

    Nå har jeg fått ac til å fungere. Hurra! 😀🍰🎵🎺 Det var den lilla ledningen. Jeg måtte resette feilkoden og da fungerte det. Takk til alle på forumet! 🙂
  12. Nå har jeg fått ac til å fungere. Hurra! 😀🍰🎵🎺 Det var den lilla ledningen. Jeg måtte resette feilkoden og da fungerte det. Takk til alle på forumet! 🙂
  13. Det var ingen kontinuitet på noen pin fra den svarte multikontakten. Jeg har tatt opp masse elektrisk tape og tilslutt fant jeg sannsynligvis et brudd helt nederst der ledningene bøyer seg i retning av ecu. Det var iallefall samme ledning som går til radiator viften og det var kontinuitet opp til den. Imorgen lodder jeg på et ledningsstykke og tester kontinuitet fra ecu til radiator viften. 🙂
  14. Ja den linken var jo spot on. 😀 Beklager at jeg skumleste hele tråden første gangen. Da er jeg på rett vei. Skal måle med multimeter nå.
  15. Jeg nappet alle tre ut. Håper ikke jeg har gjort noe galt? Regner med det er den svarte multikontakten her? Skal det være C2 på den som går til den lilla ledningen?
×
×
  • Create New...