@RS 1000: Du sier kun topphastigheten på 402M, men i RX-7 miljøet er det mye prat om 90km/t - 140km/t sveip/drag i tredje (eller 100-200 med giring), og logge data med VBOX. Kilde: http://riceracing.com.au/vbox-iii-testing-tuning.htm - noen innspill til dette?
https://www.youtube.com/watch?v=qXxnJEd_5Nc - Mustangen, "riktig" link =)
- RX-7'n min, første gang, må lære meg å kjøre gitt. - Takk til '2.3 GL' for filming =)
Ja..som tittelen sier. Siden kjøringa begynner 11:00 og jeg har lyst til å være litt tidlig ute: Avreise fra Shell/Mega i Hønengata 09:15 Stikke så innom Esso på Jevnaker og avreise derfra 09:30. Deretter 09:50 fra Shell på Roa hvis noen sier fra at dem skal slenge seg på.
Jeg sa vel ikke at det var spikret i stein dette varselet? Og jeg skreiv også at jeg håpet regnskvetten ikke ble noe av. Jeg er ikke født i går, bak en låve og tørket med høy.
Dårlige greier. Til opplysning er det meldt ok temperatur (ca 11. grader) noe sol, men en skvett nedbør denne dagen. Får håpe at regnskvetten stikker av=)
Du får få han inn om han ikke er =) Likte den emblemløse stilen, veldig clean rumpe. Likte MYE bedre den R.S.-logen der, enn han som har masse gul R.S. Lillestrøm over hele bilen sin.