Så en sedan cossie på Esso på Ryen i Oslo i dag, moonstone(om ikke øya mine lurte meg), SR-reg med stor RS på panseret, ingen emblemer. Noen her? EDIT: Så også en Mondeo 24v på samme plassen tidligere på dagen, med polert rustfrie(eller kromma?) dobbel eksos.