-
Posts
525 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Events
Downloads
Everything posted by Luthor
-
Heysann! Tenkte jeg skulle hilse på en tur. Jeg var medlem i klubben for 4 år sida, var på et par SS2@Gardermoen med en '88 2WD med skjønnhetsflekker, men det ble ny jobb og flytting til Oslo så jeg solgte bilen etter et par måneder. Jeg meldte meg inn igjen da jeg fremdeles liker Ford, selv om jeg ikke har en selv for tiden. Planen var egentlig å handle en Cossie nå til sommeren, men så dukket denne Mazda'n opp i høst så jeg slo til på den. Litt om meg: Fyller 31 i mars, bor i Hønefoss, jobber som SysAdmin i Oslo. Legger ved et bilde av bilen.
-
Haha, den burde plasseres i humor
-
Bare for å kopiere fra autoslalom.no sitt reglement: Der står det klart at i klasse 1 hører ikke gateslicks/R-dekk hjemme. Dette er altså reglene til Bilsportforbundet.
-
Denne likte jeg =) http://www.youtube.com/watch?v=4fjJGfd4baA
-
Det er 10-15min fra Akershus til Drammen (Asker ligger i Akershus)
-
Du husker dårlig Var i tida da du lagde deg "IS Turbo", den var rød? 4 år siden eller så. Jeg hadde jo ikke bilen en full sesong engang, den med "fine" lakkskaden på høyre forskjerm, moonstone farget. Jeg tok vel delkasko fordi jeg ville ha igjen penger /når/ bilen ble stjelt. Heldigvis ble den ikke det da. 100k er mye penger å se fly ut av vinduet.
-
Da jeg hadde Cosworthen, var det kun Enter som kom under 20k/året på delkasko, så for meg var valget greit der Nå om dagen er jeg lat og har alt hos IF. Jeg burde kanskje ta en runde og undersøke.
-
61L skummfylt plasttank Med giver til tankmåler 63x43x23cm 2 utganger AN-8 Lufting AN-6 Til refereanse skal Pedersen ha over 2500 for tanken alene, og det er på tilbud.
-
Hvor får man kjøpt bioetanol ( E85 ) i Bærum/Asker/Oslo?
Luthor replied to Luthor's topic in Generell bilprat
Bare Statoil med andre ord. Jeg søkte litt rundt før jeg spurte, men fant bare gamle treff. Takker for svar! -
Hei! Som emnet sier, noen som vet hvor dem selger E85 på pumpe? Jeg bor i Hønefoss, men tviler sterkt på at man får det noe nærmere enn Bærum. Mvh, Ole-Magnus
-
Hadde vært artig å se denna som FWD
-
Anti-janteloven fremfor janteloven mener nå jeg. Artige tall ute og går her, spesielt dreimomentet!
-
Gratulerer med skikkelig bil igjen, er noe mannskjit med sånne feil :s
-
Nopes, siste dagen jeg hadde den (3 uker siden idag), er det ikke typisk? Måtte jo trå på litt ekstra da vettu og der var sivilsnuten ute på Kawazaki ninja...
-
Hmm, for å prøve litt konstruktiv kritikk.. Jeg synes det virker som du "prøver" for mye på flere av bildene dine, vri vinkler hit og dit og veldig mye skru. Mulig dette kun er noe jeg misliker altså. Motivene er klare og fine, så det virker som du har på stell, veldig bra det av den hvite i fart bl.a.
-
Hepp. Siden jeg har solgt Cossie'n og er i mangel av sånt rosa lite plastkort (les: førerkort) blir det nok ikke oppmøte for mitt vedkommende
-
Han er vel kanskje ikke fullt så datamann, vet ikke helt jeg for å være ærlig. Ting som er/skal byttet/s: Drivverk Understell Motor Girkasse Motoren i seg selv er ferdigbygget, men manglet vel noe mer rundt. kh turbo kan kanskje si mer tror jeg.
-
Lekre bilder Stian, du har vært ute en sommerdag før med kamera ser jeg EDIT: Den svarte EsCos'n blir nok noe å se etter fremover, han har en del planer:)
-
Ååh, lekkert eksemplar.
-
Jøss Per Olav, rakk du hjem før meg altså. Aha, ser nå på "Bosted" at du var jo nesten hjemme allerede på Shell'n ja:) Fy som det var stappfullt med folk der :S Treffet var knall! "Litt" bedre oppmøte enn sist, og det var jo bare flott! Artig å se så mye forskjellig på banen. Blir litt vemodig for meg, siden det er siste treffet mitt på ubestemmelig tid, DOHC'n har ikke noe på treff å gjøre, men jeg fikk nå kjørt litt ekstra så moro uten like =)
-
Kverna: jeg vet at det er en kar i/rundt Oslo som gjør slikt, har ikke navn desverre :S
-
Heysann. Jeg har litt div å selge: en stk 7,5" diff (sliiiiten, murring og "bankelyder") med drivaksler (event. med nav fra 2wd, uten tillegg) 2 stk lange sideskjørt i farge hvit, uten jekkelokk(jeg tror ikke jeg har de korte delene) 1 stk sedan vinge, grei stand, med svart plastlist og skruekopper, i farge grå 4 stk BOSCH Platinum plugger. Gi bud, jeg har ingen anelse om hva dette er verdt. Ole-Magnus 938 75 539 Hønefoss Gjerne send PM. EDIT: Ingen SMS - merk, jeg tar kun i mot bud.
-
På biltilsynet her i Hønefoss sto det klart i prislista "Registreringsnummer utenfor serie: ca. kr. 550". Dette er dog en liten stund siden.
-
Kjipt å høre, Kverna :S Du kan få sitte på onboard med meg jaffal, cossien min er som den skal nå (håper jeg..) Edit: Er det noen som skal oppover som kan ta med bladsøker 0,5-0,6 mm? Du som leser dette tenkte helt riktig, mulig banke plugger
