Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Er det noen som har en holder til askebegeret til escort cosworth liggende? Jeg tror muligens holderen til scorpio av en eller annen type er lik. Jeg har ihvertfall kjøpt askebeger fra scorpio tidligere og det er likt, så går utifra at holderen er lik også. Dette er altså "inne i midtkonsollen" skrudd fast i tunellen. Har ikke bilder ettersom jeg ikke har delen, men har noen en scorpio delebil ellerno så si ifra, så går det sikkert å finne ut av. PM 98419941
  2. Done
  3. Hei, jeg vurderer å bytte mine 17" RH felger i noe annet som passer på Escort Cosworth. Disse er spacet ut endel for å sitte riktig i hjulbuen på Escort, men skal passe fint på sierra også. Spacere kan følge med om evt byttefelger ikke trenger de.. Alt kan være interessant, så bare å komme med forslag. Det sitter bra dekk på de, kan sjekke dim om ønskelig. PM 98419941
  4. Finnes det noen papirer på tarox settene? Noen som har?
  5. Er en 2wd som hugges på finn.no nå http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?q=cosworth&sort=1&ref=fas&finnkode=47723367&searchclickthrough=true
  6. Litt sent desverre om ikke du vil ha escort
  7. Oppdatert med tider fra 3.runde 16/3-2014
  8. Mon tro om han her er populær hos forsikrings selskapene. Har sikkert kjørt mere S4 og Cosworth enn de fleste av oss her inne. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/slik-herjet-den-notoriske-biltyven-43-paa-oestlandet-i-25-aar/10138137/
  9. Monotube ja, hele kittet.. Men jeg er siker på at Lesjøfors lager fjærene ennå om man bestiller.. Vi bestiller sykt mye "one of a kind" spesialfjærer fra de på jobb, så de lager nok det meste..
  10. Jeg har TUV papirer til Escort Cosworth fra Lesjøfors som jeg fikk med bilen min. Kjører selv med H&R på den nå og jeg er meget fornøyd faktisk. Jeg har tidligere kjørt med GAZ coilovere, STD fjærer og dempere og Bilstein/Wolf oppsett og jeg mener selv at H&R er av de bedre jeg har hatt ihvertfall..
  11. Jeg har sandblåst rimelig mange sett og så pulverlakkert de, ikke noe problem det.. Syntes det med å ikke sandblåde de er litt oppskrytt. Mulig jeg har vært "heldig" da men..
  12. Fakeworth

    Vingebiler

    Gamle til lillebroren min dette her
  13. Cosworth igjen da :)

  14. Det stemmer nok det, den bor i trondheim nå.. Dette er ikke den handleliste bilen som dere skriver om, denne har jeg vært nære på å kjøpe 2 ganger tidligere, men denne gangen hoppa jeg i det. Km stand stemmer nok bra den, skal legge ut litt info i prosjekttråd jeg
  15. Var det i Tønsberg Krona? Jeg tror nok det er noen som har påberopt seg nok kunnskap der ihvertfall, for den gangen lillebror henta inn en Orginal Cosworth 4x4 fra Alex P og skulle registrere den der, så ble den også registrert som en 4-seter. Det er jo litt spesiellt når det er en orginalbil.
  16. Haha, hørtes ut som en bra kveld.. Ble sikkert nok juging og skryting av hester utpå kvelden der ville jeg tro
  17. Da tenkte jeg at vi skulle prøve å dra igang med et nytt medlemstreff på Laserx i Fossegrenda med gocart kjøring på søndag 16.03.14 KL1930. Vi kjører som normalt cup og alle som deltar får poeng etter plassering og da beste tid rundt banen.. Husk at her må man ikke være raskest, men møter du hver gang har du allikevel store muligheter for å hevde deg i toppen. Her er alle velkomne til et lite men hyggelig treff enten du er medlem eller om du er en som lurer på å melde seg inn i klubben og ta del i våre måntlige treff. Det er en fin anledning å bli kjent med andre med felles interesse det kan jo være en god måte for "ukjente" og ta del i noe vi i klubben pleier å arrangere som kanskje til og med fører til at flere melder seg inn. Her finner du ut hvor Laserx ligger: http://www.lazerx.no/public.aspx?pageid=5121 Vi fortsetter "tradisjonen" med litt mat og sladder etter kjøringa på Burger King på Angeltrøa. Her ligger resultatene fra tidligere : http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/74870-resultater-fra-go-cart-cup-midt-norge-2014/
  18. Solgt og stengt etter selgers ønske.
  19. Ikke noe stress har kjøpt jeg Lykke til.
  20. Jeg har ikke noen løsning eller ide, men vi hadde noen av de samme symptomene på vår 2011 mod. Dyp motorlyd og luktet litt svidd av den. Men klarte ikke å finne noe fast mønster på det. Og nå er bilen solgt, så finner nok ikke ut av det.
  21. Noen 500 blir det nok ikke med budsjettet mitt, men kunne ikke brydd meg mere, har vært cosworth tørke lenge nå så nå frister det meste
  22. Flott vogn da, heldig den som får kloa i denne Jeg kom desverre for kort til denne denne gangen, men det er best å høre på både bank og kona. Men en ting skal du ha, hadde det ikke vært for denne så hadde jeg ikke skulle kjøpt meg bil nå med det første Får bare sikte på noe som ikke er fullt så kult isteden Lykke til med salg
×
×
  • Create New...