Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Jeg har 30stk ringer og 40 stk klips.. Ett sett skal ha 16stk av hver, så jeg har da ett komplett sett og ett som mangler 2 ringer og 8 løse klips utenom.. Kjapt regnet er 1500kr for ett komplett sett på ford. Jeg kan selge ett komplett sett for 1200kr eller det som mangler 2 ringer for 1100kr 350kr for de 8 løse klipsene.. Ferdig med frakt inkl. Vil såklart helst selge i de tre versonene ettersom jeg til slutt blir sittende igjen med noen løse her og der om jeg skal selge i løsvekt. De skal uansett selges så du får si ifra om det er interessant. Kan sende i posten om 15min om ønskelig da jeg har de rett ved siden av meg
  2. Ser jo meget vellykket ut, om du klarer å holde dette til 1 gang pr.måned ellerno nå, så tenker jeg at det blir meget bra Ble det Pizza og skryting etterpå?
  3. Okay da er nok min pris inkl ringene. Kjøpte på ford i norge jeg også, men mener prisen på de i uk var samme.
  4. Jeg har to sett til salgs. Sikker på den prisen gr? Jeg mener jeg gav 1100 eller 1200kr pr sett tidligere. Det er inkl de som skal i karosseriet da. De små runde.
  5. Møtte nettopp en escort cosworth med prøveskilter på Hitra, sikkert på vei til frøya. Noen her inne?
  6. Når jeg tenker over det så er drivlinjen solgt til en her på forumet, han kan jo selv si det om han vil
  7. Hørte den står godt parkert inne i en fuktig låve et eller annet sted oppi dalene , men sikkert noen som vet mere..
  8. Ja, men jeg har jo gjort det, ingenting kunne holdt meg unna kaptein sabeltann
  9. Er desverre på ferie da
  10. Fakeworth

    Sportsbremser

    2.8i tic her inne skal selge et kit til mondeo.. Han har også hatt de montert på sin bil tidligere da før den ble solgt. Link: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69984-cosworth-deler-xyz-bremser-just-kamdrev-cosworthfanger/page__p__693428__fromsearch__1entry693428
  11. Tror bomsen selger noe av dette.
  12. Skal sjekke om jeg har en liggende jeg.. Kan godt hende..
  13. Eneste audi som har hatt 4 bolter er de med 4x108, så er han sikker på at han har hatt de på audi så stemmer det ja.. Står 18" på dekket på bildet. Impresset er nok ikke så ille heller, mem det kan du jo be han sjekke.. Senterhullet tipper jeg er bra også..
  14. wiechers da? Som er avbildet i wolf'n.. Går jo ann å høre med de: http://www.wiechers-sport.de/
  15. Trodde aldri den ble solgt jeg, ihvertfall ikke når den lå ute hos konghelle bil.. Nydelig vogn forresten http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22714309
  16. Var det ikke hadde, solgte og hadde igjen? Trodde aldri den ble solgt sist etter han kjøpte den opp igjen..
  17. Det var en hvit vinge "banebil" til salgs for litt siden som var godkjent også.. Den grå til Alexander Paulsen er godkjent, escort da men.. Det som er felles er sikkert at det var andre regler da de ble godkjent.
  18. Her er noen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40775361&searchQuery=passer
  19. Hørte noe rykter om at det var en som jobbet på SSP som hadde tatt den.. Helt ubekreftede rykter som jeg sikkert helst skulle holdt for meg selv, men samme det. Kim som ble frastjålet bilen hadde ihvertfall en rød M3 til salgs for litt siden, så regner med han aldri fikk bilen igjen.
  20. Må bli medlem igjen da smistad så du får medlems pris
  21. Ligger komplett spec på motoren ute?
  22. Du skal vel egentlig ha venstre parklys ettersom jeg hadde to høyre
  23. Off topic, men kom deg ut og ta noen bilder for oss du
  24. Om den er fra sierra 4x4, så ja..
×
×
  • Create New...