Hei søk: Restoration Martin Schanche Ford Escort heter gruppa på Facebook. Stått litt stille i sommer men nå blir det å gi bånn gass utover på den. Har måttet prioritere å få skrapet sammen litt kapital til den ettersom dette koster flesk. Ser ut til at det har ordnet seg med takplate nå.
Driver med planlegging om å lage form av den plata/dekselet under motor, som er orginalt levert av ford på 4wd. Kommer til å lage de i glassfiber, carbon eller kevlar etter ønske.
Nei ikke ennå. Sanker deler. Hadde tenkt til å få den kjørbar hvis Martin ville kjøre på lyngås. Lurer på å få den til å se skapelig ut og ta den med på lyngås og ha den ved siden av rs200`n i depoet.
Er det noen her som har tenkt seg på superfinalen på lyngås banen den 28 september? Har meldt på rs200`n min (Jan Arthur Iversen glomma papp) med Stian Hafsengen som sjåfør. Om noen kunne fått filmet og tatt bilder flere steder, for å forevige det siste løpet som vil bli kjørt på lyngås banen før den legges ned. Ettersom det er det siste løpet der så skal det IKKE spares på redskapen. Her skal det lades.Bilen blir bremset med nytt oppsett de nærmeste dagene.
Dette var x-track drivlinja fra wrc escort`n. 8,5" front diff 9" bakdiff 6 trinns x-track kasse og mellomaksler. Denne herligheten kom på 260 000kr. Leif Nilsen brukte motor,understellet og ferguson kassa fra glomma papp escort`n.