Jump to content

Redde for jenter med teknisk innsikt??


Guest 2qute

Redde for jenter med teknisk innsikt??  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Prøver en ny avvstemmning her! Hver gang jeg har svart på innlegg med spørsmål om feil og diverse, så har ingen skrivd noe mer etterpå! Så nå er jeg nysjerrig...Er dere "skremt" av jenter som har peil på bil? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Heisann!!!

 

Nei jenter med insikt i bil er noe man mangler det så får ta vare på de som er...hehe...

 

Kan ikke bare ha barbie-bimboer heller!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva er boltsirkelen og originalinnpresset forresten?

det er vel 4x108 ET 35 tror jeg! org 7x15"! Har ikke fått tak i no hjul enda, men det skulle visst komme nye felger i januar! Så jeg får se om det dukker opp noe kult da.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest foxtrot

Jeg tror at gutter flest liker det men de er ikke vant til at ei jente kan være bil-teknisk kyndig. Mange gutter som liker motorsport med tilhørende kjøring og mekking vil med fordel velge ei jente med samme interesser. Da vil det bli lettere å kunne bruke fritiden på dette uten at jenta ( som oftest ) blir satt til side. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oi oi, her er gutter som ikke er redde for mandommen sin vett :D

Får komme ut av skapet og si at jeg også er jente da ;) har ikke turt å sagt noe om det tidligere, har før fått mange sure kommentarer fordi jeg er jente og liker bil ... :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Jaja gutter, kanskje vi kan komme godt ut av at vi har jenter i klubben ??

 

Hva med å stase dem opp i litt klubb effekter å sende dem rundt å reklamere litt får klubben når vi er på treff??

 

Hehe...hva meiner dere om det jenter/gutter??

 

 

jaja, men en ting er sikkert...ikke lett å vite hvor dere biljenter er i forhold til forhold med gutter da..hehe...nettopp gått på tryne pga det jeg så..

 

vel vel...

Link to comment
Share on other sites

He he.... Hørtes vel ikke så dumt ut det! Har hørt at det kan lønne seg å gjøre litt stas på jentene... :wink:

Men hvordan vi "biljenter" er i forhold til forhold med gutter, DET tror jeg nok ikke du finner noe svar på her gitt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian
Hørtes vel ikke så dumt ut det! Har hørt at det kan lønne seg å gjøre litt stas på jentene...

 

Ja har dere lyst så kan det hende første mulighet blir i april!!

Link to comment
Share on other sites

jeg må nok innrømme det at for meg er det veldig bra at jeg har ei som ikke har så veldig peil på bil. det gjør det så mye lettere når jeg trenger noe til en av bilene.... Da er det nemlig bare å si at det er nødvendig å ha for at bilen skal starte og gå :D

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest foxtrot
jeg må nok innrømme det at for meg er det veldig bra at jeg har ei som ikke har så veldig peil på bil. det gjør det så mye lettere når jeg trenger noe til en av bilene.... Da er det nemlig bare å si at det er nødvendig å ha for at bilen skal starte og gå :D

 

Sleipt men greit :)

Link to comment
Share on other sites

jeg må nok innrømme det at for meg er det veldig bra at jeg har ei som ikke har så veldig peil på bil. det gjør det så mye lettere når jeg trenger noe til en av bilene.... Da er det nemlig bare å si at det er nødvendig å ha for at bilen skal starte og gå :D

hva?? må du spørre om lov eller?????

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...