Jump to content

rudskogen


Guest linnca

Recommended Posts

d er snart så d blir farlig å være publikum på rudskogen i år.. hehe...

ifjor fikk jeg en stein midt i panna når vi så på burnouten.. :(

 

Angående det.... breisladden ble avlyst idag pga at noen fikk asfalt biter i hodet!! gikk rett i ambulansen med store blødninger! spørs vel ossen det blir med sitteplasser fremover nå...

Link to comment
Share on other sites

Angående det.... breisladden ble avlyst idag pga at noen fikk asfalt biter i hodet!! gikk rett i ambulansen med store blødninger! spørs vel ossen det blir med sitteplasser fremover nå...

Lurer på om en slik hendelse får noen konsekvens ved baneutleie når det gjelder drifting som aktivitet ute på banen. Var vel asfaltbiter fra banekanten?

Link to comment
Share on other sites

jepp løsna fra banen når m5 stasjonsvogna sladda i reisladden.satt omtrent ved siden av de to folka som fikk bitene i huet.Det så ikke pent ut for å si det sånn.......han ene blødde som ****.

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke stand nei, det koster 30 000 kr, det er mere en jeg har tjent på det året her, så der er nok ikke aktuelt. men hadde med olje,plugger,starter,chip osv :)

 

Angående priser så vil det bli opptil 400 kr billigere på enkelte ting, webansvarlig skal få gjort endringene på et par dager,

 

jeg har fått en bedre avtale på enkelte ting, + at nå selges alle deler for innkjøpspris, så det spørs å lenge dere vill kunne ringe RS Motorsport å få kjøpt deler :(

Link to comment
Share on other sites

jeg har fått en bedre avtale på enkelte ting, + at nå selges alle deler for innkjøpspris, så det spørs å lenge dere vill kunne ringe RS Motorsport å få kjøpt deler :(

 

 

legger du ned ????

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Får håpe det der bare er rykter. Merka for livet etter ett Gatebilbesøk er mer hardcore enn man ønsker.. Men bilsport er nå en gang en risikosport.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...