Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er på jakt etter gulvmatter i stoff til Sierra sedan. Jeg har tenkt på helt svarte med rød kant rundt, men helst uten noe form for tekst eller logo. Kan godt stå noe som har med Ford å gjøre, feks 'Ford Racing', RS-logo eller lignende. 'Recaro' går også ann.

Fant dette bildet akkurat, og de illustrerer ganske bra om hva jeg er på utkikk etter:

cbd41b65.jpg

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i noe sånt?

Takk for alle svar!

Posted

har sånt på bilutstyr.. biltema har, men uten rød kant... solgte med rød kant rundt på lidl for en stund siden så får tak i det ganske mange plasser... :)

Posted

Finner vel bare skreddersydde matter til Ford i UK? Ser mange annonser for det i engelske blader.

Spørs om noen kineseruniversalstrafffangeprodukt fra en norsk biltilbehørbutikk passer så perfekt i Sierran..

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

hvem model valgte du som sedan da? vanlig sierra lhd bare?

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

Posted

blir ikke det feil da...greit at det var 5 dørs av mk1 seirra men den er vel ikke lik i gulvet? eller...

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.