Jump to content

Rs500èr


Romsås Racing

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
kor mye hadde det kosta å kjøpt en slik en? i norske kroner altså:)

fy **** så råe!![

Står jo priser da, så er ikke så vanskelig og regne litt vel... ;) Texaco bilen koster nærmere 700000 kroner, i tillegg kommer moms og frakt. Skilter får du vel ikke uansett...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gaultier
Står jo priser da, så er ikke så vanskelig og regne litt vel... ;) Texaco bilen koster nærmere 700000 kroner, i tillegg kommer moms og frakt. Skilter får du vel ikke uansett...

 

Kan vel ikke være umulig å få skilter, ettersom Klypen har det ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
det er ikke noe problem og reg en rs500 det er jo en vanlig sierra med chassi nr og rattet på høyre side . Ikke noe annet ..

heisann, skulle bare korrigere litt.. ford sierra cosworth rs500 ble levert med høyre eller venstre ratt alt ettersom det som passet.. og alle ble levert med chassi nr som begynte med BEFGBBE GG 38600 og frem til 39099.. serie nr på ekte rs500 motor var YBD 0015 til 0537.. 392 var factory black mens 52 var diamond white og 52 var moonstone blue.. di 4 siste var prototyper og biler som var under utvikling...

 

 

cosworth never dies, they just regroup and goes faster :)

Link to comment
Share on other sites

heisann, skulle bare korrigere litt.. ford sierra cosworth rs500 ble levert med høyre eller venstre ratt alt ettersom det som passet.. og alle ble levert med chassi nr som begynte med BEFGBBE GG 38600 og frem til 39099.. serie nr på ekte rs500 motor var YBD 0015 til 0537.. 392 var factory black mens 52 var diamond white og 52 var moonstone blue.. di 4 siste var prototyper og biler som var under utvikling...

cosworth never dies, they just regroup and goes faster :)

Rs500 registeret i UK - de har oversikt over alle - sier det ALDRI ble bygd noen rs500 med venstre ratt . og det fordi ABS juniten vill ta borti andre rekken av dyser . Og ch nr er som sakt :numbers............GG38600......to....GG39099

Link to comment
Share on other sites

er visst bygd en etter kundens ønske med venstre ratt...står på passionford,lest dette du og Bige.eller har jeg misforstått?og jeg veit at det er en i norge med alt rs500 som er venstre ratt og det butter ikke i abs`n....

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

er visst bygd en etter kundens ønske med venstre ratt...står på passionford,lest dette du og Bige.eller har jeg misforstått?og jeg veit at det er en i norge med alt rs500 som er venstre ratt og det butter ikke i abs`n....

 

hvis det er den hvite som du mener,så er det en ombygget Cosworth.Ikke orginal 500.Han var på Ford treffet i Halden for 3 år siden med den bilen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...