Jump to content

Skal Kjøpe Styling Til Mondeo


Guest El Chêfe

Recommended Posts

Guest El Chêfe

Hei

 

Akkurat gått til innkjøp av en Mondeo 2000 Modell 1.8 Zetec kombi. Jeg har ikke hatt Ford før og sliter litt med å finne firmaer som kan levere styling til en fornuftig pris. Har kikket littpå www.czt.no og www.astperformance.com/norsk.php Men er det noen flere webshopper, eventuelt utsalg i Drammen/Oslo området. Har tenkt på å investere i et streetfighter kit da dette er helt herlig men czt.no var jo så grisedyre. Og er det noen andre feite kit noen vet om vil jeg gjerne se på de.

 

Jeg lurte og litt på monteringstips i tilfelle jeg skal gjøre jobben selv.

De originale sprederne, noen tips til å feste disse?

 

Og forresten jeg og en kompis har diskutert litt, er det en mk2 eller mk3?

 

På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

Flyttet posten til Mondeoforumet. Bruk Søkefunksjonen for å lete etter tidligere innlegg. Er en del tråder med Mondeostyling og lysspredere her inne.

 

Din Mondeo er en Mk2. Mk3 er den som kom i 2001.

Link to comment
Share on other sites

Guest El Chêfe

Har kikka litt der og, det passa greit eller måtte du modifisere noe? Rimelig greit å ta det via eiker motorhop og da de ikke er lange veien unna. Lang leveringstid?

 

Noen som har erfaring med astperformance kitta?

Link to comment
Share on other sites

Guest ruslebiffen

Jeg kjøpte stylinga mi fra AST Performance. Skikkelig hyggelige folk og kort leveranse tid. Dessuten fikk jeg endel rabatt på stylinga. Bare god ord om de fra meg ihvertfall..... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest El Chêfe

Speedydelivery.co.uk

 

Noen som har handlet her? Eller kjenner noen som har det? Eller kjenner noen som har erfaring med de?

Og som eventuelt vet hvor mye 599,95 pund + TOLL blir totalt?

Asså +- 9000 kroner + ????

Fy fillern Mondeo streetfighter er digg!!!! :o

Link to comment
Share on other sites

Guest El Chêfe
Her har du link til en valutakalkulator på nettet som funker veldig fint. Oppdateres med nyeste valutakurser :)

http://kurser.tv2.no/Nettavisen/iwt.dll/Forex

 

Ellers så kommer jo fortollinga med 25% moms hvis jeg ikke husker feil, så da er det bare å gange prisen med 1,25 så har du prisen :)

 

Tusen takk! Da får jeg komplett streetfigter kit fra England til den prisen CZT vil ha for en av delene. Ille :s

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...