Jump to content

0z Superturisimo 17''


Guest IsT (fakeworth)

Recommended Posts

Lurer på om folk kan være intR i disse jeg? eventuelt noe bud og komme med?

 

Mvh

 

Mulig jeg er intresert, om dem er rette, ikke kantkjørte og ellers i bra stand.........

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Hei folkens, har ikke vert inne er på endag, så beklager ventetiden på svar..

Felgene er IKKE kankjørte helt strøkene.. felgene er orginalt hvite.. :)

Felgene er ikke kjøpt av RDL, iallefall ikke som jg vet:D

 

Pris har jg ikke tenkt ut, så dere får komme med noe vettu tilbud.. mvh!!

 

Nr mitt er: 47347436

Edited by IsT (fakeworth)
Link to comment
Share on other sites

Hei folkens, har ikke vert inne er på endag, så beklager ventetiden på svar..

Felgene er IKKE kankjørte helt strøkene.. felgene er orginalt hvite.. :)

Felgene er ikke kjøpt av RDL, iallefall ikke som jg vet:D

 

Pris har jg ikke tenkt ut, så dere får komme med noe vettu tilbud.. mvh!!

 

Nr mitt er: 47347436

 

 

Fått solgt felgene ennå eller..........hvis ikke gir jeg deg 4000 for dem.......

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Hei folkens, har i dag fått bud på 7k, så om det ikke er noen som har compomotive felger og bytte, eller vil gi mere enn 7k så er de solgt..

 

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Guest oldfordsneverdie

var å så på denne bilen i flå.felga så nå ikke så strøkne ut for meg men.mulig dem bare trengte en skikkeli vask.typa mente han hadde kjøpt felga til bilen nye.hadde gitt 20000 for dem.sa han.men hadde det vært oz hadde det vel stått på felga.så ikke noe oz merker..

Link to comment
Share on other sites

Guest oldfordsneverdie

hvis det er felga som har sittet på den bilen så er en av dem kantkjørt.var etter kantkjøring han kunne konstantere at felgene var gjennomhvite..

Link to comment
Share on other sites

detta er oz superturisimo ja.prisen på dei nye i 7x17" idag er 2950+mva pr stk.du få dei i kvite ogsa å da heiter dei wrc å i sølv gt..er forhandler for oz å har solgt fleire av den typen.men om dei er kant kjørte kan ej ikkje svare på desverre..

 

mvh torbjørn

Link to comment
Share on other sites

Skal ha 6K fikk bud på 5 i sta, er dekk som kan brukes i sommer osv..

 

mvh

OT:Hvor har du fått tak i den frontleppa du har under iS fangern din?

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Den satt på, men du får da kjøpt den brukt på forumet her tilstadighet, vet ikke om det er noen andre som vet hvor man kan få kjøpt det jg :S

 

uansett, hva er det du/andre klager så færlt for? :S for det første er de ikke kantkjørt, og for det andre så er de heelt rene akuratt nå :P:P

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Dissa felga koster, 2900ca ja, og med mva: 3600.. 3600x4= 14000 etterelanna.. + dekk nermer seg 20K ja? så går for nesten halv pris..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...