Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 (edited) treng man mye hesta for å spinne laus biln i 2 giret me kun gasspådrag på tør asfalt... Edited February 18, 2006 by mheimly
tommy w Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 kommer jo litt ann på hvilke bil, om det er 2wd eller 4x4, hvilke dekk du har og hvor slitt foringer osv er Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013
Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 2wd sedan...helt færdie foringer men dæm blir skifta før sesongen starte
fordcosworth Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 (edited) Min 2wd slipper ikke på 2.gir rett frem, 17"(kurante dekk),Avo, Powerflex. Litt hard giring fra 1. til 2. derimot... :-D300hk, 455nm Edited February 19, 2006 by fordcosworth Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
triggerhappy Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 Spørsmålstegn er til for å brukes. Min bremset 350, og småslipper på 2., men drar seg ikke skikkelig løs. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 (edited) Det e vel ikk vits å skyte rygg fordi om ik alle bruke spørsmålstegn? Edited February 19, 2006 by and
Guest ykarlsen Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 Skal legge ut litt film på nettet tell dæ. Du skal få adressen..... Så ser du litt korsn biln va før, da den hadde slicks
Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 det høres bra ut...ska vel få biln opp bortimot samme hk vesst æ ik selg dein te dæ da..vurdere å hente mæ en ny importbil..
armani Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 også prøver vi å skrive noenlunde NORSK? 2wd sierra cosworth
86cosworth Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Hei. Jeg har en vingebil med 270 chip. På 0,6bar slapp den seg løs når jeg først fikk hjulspinn på 1. gir og kjapt i 2. Resultatt ble ca 20-25 m med 2 svarte striper Justerte trykket til 0,8bar. (obs. hall våt asfalt denne gangen) Løyste den fint ut på første, roligt på andre og ga bånn gass.. Plutslig så reiv den sei løs men som sagt, hall våt asfalt. Har ikke testa på 1,2bar enda, men etter mine bedømmelser skulle jeg tro den vil komme på tørr asfalt i 2. gir også.. Sier ikke at den gjør det, men skulle nesten tro det.. Nå er det noen slags kvasse kammer også, men desse har ikke jeg kjennskap til, så hva slags kammer det er har jeg ikke peiling på. 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*
morty999 Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 (edited) øhh? min ist på 1bar spant seg løs på 2 gir uten å clutche.. og tviler på att jeg hadde over 300hk.. var med 17" (205/45-17) powerflex i alt og esc cossie diffbrems Edited February 19, 2006 by morty999
Guest mheimly Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 e det ikk mye forskjell på en sedan og coupe..bare lurer er ik coupen mye lettere en sedan
bige Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 220 hk med smale - gamle dekk - sliksom de bruker når du ser på film det ryker som mest og helst ikke fjæring bak - bruk gummi mellom legg på fjærene så den blir stumm.- Du tror ikke de bruker 225 NYE ZR dekker ? Du har ikke gått på den ??
Guest mheimly Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 220 hk med smale - gamle dekk - sliksom de bruker når du ser på film det ryker som mest og helst ikke fjæring bak - bruk gummi mellom legg på fjærene så den blir stumm.- Du tror ikke de bruker 225 NYE ZR dekker ? Du har ikke gått på den ?? nope har jo sjønt at d da..ser jo bra ut me hjulspinn bortover asfalten da..de cossi på gatebilfilman regner med at det e versting cossier..
fordcosworth Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 øhh? min ist på 1bar spant seg løs på 2 gir uten å clutche.. og tviler på att jeg hadde over 300hk.. var med 17" (205/45-17) powerflex i alt og esc cossie diffbrems Kommer veldig an på hva slags dekk du kjører på evt, effektkurve mm. Har 2 sett med bremsepapirer, et fra før jeg byttet turbo etc (260hk), nå 300hk, til sommeren 350++ Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
rscosworth Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 og så er jo hjulvinkelen bak på cossi ikke akkurat noe å skryte av for de fleste av oss.camber er det iallefall nok av med litt senking.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now