Jump to content

Mye hk


Recommended Posts

Guest mheimly
Posted (edited)

treng man mye hesta for å spinne laus biln i 2 giret me kun gasspådrag på tør asfalt...

Edited by mheimly
Posted

kommer jo litt ann på hvilke bil, om det er 2wd eller 4x4, hvilke dekk du har og hvor slitt foringer osv er

Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700

Escort Cosworth

Escort Cosworth

Ford SVT Lightning

MB Vito 2013

Guest mheimly
Posted

2wd sedan...helt færdie foringer men dæm blir skifta før sesongen starte

Posted (edited)

Min 2wd slipper ikke på 2.gir rett frem, 17"(kurante dekk),Avo, Powerflex. Litt hard giring fra 1. til 2. derimot... :-D

300hk, 455nm

Edited by fordcosworth

Sierra Cosworth 1988mod(solgt)

Guest mheimly
Posted (edited)

Det e vel ikk vits å skyte rygg fordi om ik alle bruke spørsmålstegn?

Edited by and
Guest ykarlsen
Posted

Skal legge ut litt film på nettet tell dæ. Du skal få adressen..... Så ser du litt korsn biln va før, da den hadde slicks :)

Guest mheimly
Posted

det høres bra ut...ska vel få biln opp bortimot samme hk vesst æ ik selg dein te dæ da..vurdere å hente mæ en ny importbil..

Posted

Hei.

 

Jeg har en vingebil med 270 chip. På 0,6bar slapp den seg løs når jeg først fikk hjulspinn på 1. gir og kjapt i 2. Resultatt ble ca 20-25 m med 2 svarte striper :D

 

Justerte trykket til 0,8bar. (obs. hall våt asfalt denne gangen) Løyste den fint ut på første, roligt på andre og ga bånn gass.. Plutslig så reiv den sei løs :D men som sagt, hall våt asfalt.

 

Har ikke testa på 1,2bar enda, men etter mine bedømmelser skulle jeg tro den vil komme på tørr asfalt i 2. gir også.. Sier ikke at den gjør det, men skulle nesten tro det..

 

Nå er det noen slags kvasse kammer også, men desse har ikke jeg kjennskap til, så hva slags kammer det er har jeg ikke peiling på. <_<

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted (edited)

øhh? min ist på 1bar spant seg løs på 2 gir uten å clutche.. og tviler på att jeg hadde over 300hk.. var med 17" (205/45-17)

 

powerflex i alt og esc cossie diffbrems

Edited by morty999
Guest mheimly
Posted

e det ikk mye forskjell på en sedan og coupe..bare lurer er ik coupen mye lettere en sedan

Posted

220 hk med smale - gamle dekk - sliksom de bruker når du ser på film det ryker som mest og helst ikke fjæring bak - bruk gummi mellom legg på fjærene så den blir stumm.- Du tror ikke de bruker 225 NYE ZR dekker ? Du har ikke gått på den ??

Guest mheimly
Posted
220 hk med smale - gamle dekk - sliksom de bruker når du ser på film det ryker som mest og helst ikke fjæring bak - bruk gummi mellom legg på fjærene så den blir stumm.- Du tror ikke de bruker 225 NYE ZR dekker ? Du har ikke gått på den ??

 

nope har jo sjønt at d da..ser jo bra ut me hjulspinn bortover asfalten da..de cossi på gatebilfilman regner med at det e versting cossier..

Posted
øhh? min ist på 1bar spant seg løs på 2 gir uten å clutche.. og tviler på att jeg hadde over 300hk.. var med 17" (205/45-17)

 

powerflex i alt og esc cossie diffbrems

 

Kommer veldig an på hva slags dekk du kjører på evt, effektkurve mm. Har 2 sett med bremsepapirer, et fra før jeg byttet turbo etc (260hk), nå 300hk, til sommeren 350++ :D

Sierra Cosworth 1988mod(solgt)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...