Jump to content

SEDAN COSWORTH STJÅLET!


Bdt

Recommended Posts

Min bil en sedan 4*4 er stjålet fra sofiemyr.er en limited edition nr200 og fargen er sølv.er nesten strøken,litt rust i hjulbue venstre side og i det midterste festet på spoiler bak....jeg VEIT hvem som er innblandet fordi kun få pers vet om hvor den sto.dette er nå anmeldt,anmeldelsen vil bli trukket hvis bilen returneres ellers vil navn og nr bli lagt ut av denne/disse personen(e) som er innblandet.hvis noen har sett bilen ta kontakt på pm el tlf 93884776!dusør.. :angry:

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest fåården

jæv***************************** skulle vært**************************************

 

føler med deg...

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

Var ikke dene bilen til salgs?

 

Noen som har vært å sett på bilen som kjøper eller?

 

Litt utrolig da.. tyvene må jo ha kjent godt til bilen.. siden den var bak lås å slå + at den ikke var kjørbar fra stedet :angry:

 

Føler virkelig med deg :(

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

stemmer har vært tilsalg for en stund siden.men kom ut igjen tilsalgs av en eller annen grunn nå for ikke lenge siden...var også bare et fåtal av kompiser som visste hvor den sto(5 stk)har stått der en god stund+denne/de personen(e) fikk vite de nå for noen dager siden.og nå er den borte,mistenkelig.... .JA!

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

jeg er en av personene som har vært og tittet på denne bilen. den er utrolig strøken. jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har røpet et eneste ord til noen om hvor denne bilen har stått. har også vært på tlf med Bdt ang. dette. håper bilen kommer til rette igjen og ikke minst i den standen den var(forhåpentligvis ER). skulle du trenge noe hjelp er det bare å ringe! jeg holder øya oppe på denne kanten av follo hvertfall, ringer deg hvis jeg hører noe som helst.

 

forbanna kleptomaner som ikke klarer å holde fingra av fatet! :angry: :angry: :angry:

 

 

Andreas

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

de/den som har visst litt om hvor den sto og at den ikke hadde noe batteri som funka.den har blitt kjørt ut av garasjen...er hjulspor der.og den har stått stille i en mnd nesten.og den står i en garasjerekke på ca 50 garasjer...alle er like.

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

det er også laget kjennetegn på motor.så ser jeg den i en bil til sommeren på et treff så spør jeg ikke en gang.jeg knuser den bilen med et balltre!!!

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Guest mussa

Hrmpf... Skal holde øyne og ører åpne i Drammen, Eiker og Kongsbergområdet!! Lykke til, og håper bilen kommer til rette!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...