Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei :)

Noen som vet om noen kjappe måter å få festet en midtkonsoll på? Hva må jeg gjøre/ha? :blink:

Takker for alle svar som forhåpentlig kommer :P

Mvh

Espen

Posted

selvborrende skruer.. har selv gjort det noen ganger. gjerne dem med 6kant feste på, med litt grove gjenger, har dem på biltema, gull farget..

Posted
selvborrende skruer.. har selv gjort det noen ganger. gjerne dem med 6kant feste på, med litt grove gjenger, har dem på biltema, gull farget..

hmm, okei

Var det jeg tenkte på, men måtte bare spørre fordet.. :P tnx

Espen

Posted
ja det funker bra det :)

Men må kanskje ikke jeg finne ut hvor jeg kan sette de skruene, slik at jeg ikke treffer noen ledninger o.l? :unsure: Eller hvis jeg setter den akkurat der den skal være, er det da bare å mose de gjennom uten noe problemer/hindringer?

tnx ;)

Posted

sett midtkosnollen slik at den passer bra med håndbrekket og girstangen. peis på med skruer i festehullene i konsollen. skal ikke treffe noen ledninger, om noen ikke har moddet litt med elnettet, men ikke bruk 10 cm skruer :D

Posted
sett midtkosnollen slik at den passer bra med håndbrekket og girstangen. peis på med skruer i festehullene i konsollen. skal ikke treffe noen ledninger, om noen ikke har moddet litt med elnettet, men ikke bruk 10 cm skruer :D

ok skal prøve :D

skylder på deg hvis noe skjer nå da :P

Posted

Midtkonsollen passer egentlig ikke helt inn.. Får et lite åpenrom bak der.. Og de skruene som skal sitte fast nedi oppbevaringsboksen når ikke helt "nedi" gulvet.

Må jeg skjære litt og sånt, eller er det noen som har andre tips?

Tenkte å skjære av den en liten bue i bakkant, slik at den passer litt bedre osv.

Mvh

Espen

Posted

Skal ikke de konsollene egentlig festes i metallbraketter som skrues fast i karosseriet?

Ville isåfall være en tanke å få tak i disse.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Guest oddev
Posted
Skal ikke de konsollene egentlig festes i metallbraketter som skrues fast i karosseriet?

Ville isåfall være en tanke å få tak i disse.

Er noe brakett greier der ja.. tror nok det kan være lurt å bruke de :>