Jump to content

Kjøring på rudskogen


Cossiman

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

den mest ideelle datoen for et ford-treff burde vel være søndag 13 august?

 

kommer sikkert til å bli mange folk som blir over fra ford-treffet til jon jamtvedt den 12. da.

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

den mest ideelle datoen for et ford-treff burde vel være søndag 13 august?

 

kommer sikkert til å bli mange folk som blir over fra ford-treffet til jon jamtvedt den 12. da.

hadde kanskje ikke vert en dum ide ;)

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeo 145hk

Den 13 aug.er det nissan treff på rudskogen...så da går det dårlig å samkjøre med ford treffet:(

Link to comment
Share on other sites

Nissa? Fysjameg, bare kast dem vekk!

 

Og Det Står Skrevet; Slik Det Onde Skal Vike For Det Gode, Skal Nissan Vike For Ford. I Sannhet Jeg Sier Dere; Lytt Til Himmelens Budskap, For I Den Vil Dere Finne Ekte Glede! (PS: Himmelens Vogner Blir Drevet Av Ford Engineering) :P

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen,

 

har hatt en lengere samtale med rudskogen idag og de sier at de ikke vil leie ut banen til meg/oss fordi vi ikke hadde noen erfaring med banetreff og at vi kom bare til å ødelegge banen/sandfeller, det er jo synd for alle oss som har gleda oss til å ha et banetreff :( :( :( ho sa at eneste mulighet var at vi måtte la en erfaren arag stå som ansvarlig .

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje

Typisk håndtering av potensielle kunder. Det viser att de er i ferd med og bli for store. De trenger mere konkuranse, da hadde pipa fått en anne lyd tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fres

Er det fornoe tull??!! Så lenge det er flagvakter med walkies, flaggvakter så er vel ikke det noe problem... tull!!

Link to comment
Share on other sites

Mark1 : hva er nick hans her på fmcn ? skal høre med han, syns dette er dårlig kundeservice

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Vålerbanen er vel dobbelt så dyrt, og litt strengere.... Men de som har lyst kan jo møte på Rudskogen fredag 26. mai, det er riktignok et svensk volvo treff, men ikke medlemer kan stille, og betaler da 300kr for å kjøre, billigere blir det ikke ;)

Så det er bare å komme med Fordene, og vise epa`n hvem som er best :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si at du skal gi betaling til hu i natura! Det funker garantert! Hehe!

Men er jo tåpelig at de ikke gir folk mulighet til å arrangere en kjøringsdag på banen der. Se på gatebil f.eks. Hvor mange biler er det ikke der som drar ut i sandfella?? Og det er jo derfor de får baneleie også, NETTOPP pga at banepersonellet skal holde banen i bra stand. Dessuten har de utstyr til å gjøre dette raskt likevel så jeg ser ikke problemet. Jeg ville ringt en gang til jeg også bare sagt at du skulle bestilt leie av bane den og den datoen.

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

hmm det skal jeg f... meg prøve (ikke det å betale hu i natura) HEHE LOL. det var dagens :D :D

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...