Jump to content

forsikre sierra cosworth?


Guest ch88

Recommended Posts

Hei! Lurer på om det er mulig for en 19 åring å forsikre en sierra cosworth sedan??? eller er det helt ville priser? hørt at forsikrings selvskapene ikke lar folk under 25 kjøre cosworth uansett om forsikringen er gjennom foreldre osv..

Å er corsworth skikkelig skru meg ihjel prosjekt? tenker på å legge meg rundt 300-350hk..

kjører 325i nå å syns jeg skrur litt i meste laget.. men motorn er det som holder da.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange her på forumet som er under 25år og kjører cosworth, så umulig er det ikke.

Garasje, alarm, lav kjørelengde o.l hjelper litt på prisen.

 

Cosworth er dyrt. Er ganske sikker på at ud må ha høyere budsjett for cossie`n enn trefemogtyven.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest gbraen

Hvis du har motoren original holder den lenge, begynner du å trimme er det dyrt å holde! Og så er det en riktig gammel bil som trenger vedlikehold, og det koster. Syns du 325 er mye å koste på er det ihvertfall ikke noe mindre på en gammel Sierra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 23 og fikk forsikret min Cosworth hos Gjensidige med delkasko, 12.000 km i kjørelengde og startbonus på 20% for ca. 10.500 kr. i året. Det var det eneste selskapet jeg fikk tilbud hos også, de andre sa blankt nei.

 

Etter min mening er ikke Cosworth noen mindre holdbar bil enn annet, men mye kommer ann på bruken og trim. Selv har jeg 270-oppsett på min, og den har gått siden februar uten noe trøbbel. Eneste jeg har byttet er starter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fikk tilbud på en Sierra Cosworth 92mod sedan hos gjensidige 20% og 10,000 i kjørelengde 18 år.. 8500 i året. Det var kun ansvar.

Det er det samme som jeg betalte i året for min ufattelig slitne BMW 320 E30 med ventiltikk og kanskje 110hk.. Valget var lett... ^_^

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...