Jump to content

Gatebilpåmelding til Rudskogen 8-10.september


and

Recommended Posts

Guest Alex_86

hehe, skjønner jo poenget her og det burde jo dere også... greit du er klubbmedlem men når det står ts på hele siden din så vil det bli litt dumt å ha den bilen på hurtigford standen! det forstår jo du også.

 

folk kunne jo misforstått!

Link to comment
Share on other sites

SERIØST etter å ha lest den smørja her så må æ jo si at d e jo latterlig at FMCN føler seg trua av Teamsideways, er dere reddfor å miste medlemmer eller?? for ikke så lenge sia så la Jan Øyvind Rud ut en tråd om bane kjøring her,prinsippet blir d samme om hvem som arrangerer treff, man skulle egentli bare være glad for at folk faktisk arrangere treff for di bil interesserte, har sett at japse klubben eller hva di nå enn heter arrangerte treff på rudskogen for ei stund tell bake,den ble ikke fjærnet, HVORFOR??

 

vis dere skal sie nei til en eller flere kan der for svarte si nei til alle da.. så d ikke blir no forskjells behandling,for d er akkurat d dere holder på med her.

 

hvorfor ikke se hva andre arrangerer og kanskje ta til seg tips å hint om arrangering av treff?? hvorfor ikke holde liv i den bil interesserte delen her,å i dette tilfelle hvor AnDtho som er\var medlem her og er ford interessert som faktisk relater en del til ford på sine treff,har vært på alle treffene i år Teamsideways har hatt å mesteparten av bilene der er faktisk Ford,

Hvorfor ikke ta dere en tur å se på andres treff istede for å være så firkanta som DERE er her,

Hvorfor ikke samle di bil interesserte ???? D virker som om at FMCN faktisk ser på Teamsideways som en stor trussel her.. men men..

 

 

hehe.... du kan ikke annet enn å kverulere du..

tror ikke du skal utale deg om denne saken før du betaler for den kjøringen din på autoslalomen det blir bare for dumt.

 

Ang. team sideways... de er overhode ingen "trussel" for denne klubben på noen som helst måte. jeg ser heller ikke på andre bil klubber som noen trussel. Det er egentlig en styrke med mange klubber med forskjellig fokus.

Men det som jeg stusser litt på er at alle disse sideways figurene kverulerer på allt, i hvertfall de som er aktive her inne på forumet. så om de føler seg tråkket på så er nok det berettiget.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

kverulering NEI, ei ærlig å oppriktig meining om saken din jøk... dere oppfører dere som om alt å alle er trussler for dere, skjærpings å få skikk på arrangemente deres FOR d er **** meg så latterlig at d halve kunne ha vært nok. fortsett i denne retninga e d **** ingen som gidder å komme, MYE bedre opplegg via Teamsideways å bedre stemning etter mitt syn...

 

case closed...

Link to comment
Share on other sites

kverulering NEI, ei ærlig å oppriktig meining om saken din jøk... dere oppfører dere som om alt å alle er trussler for dere, skjærpings å få skikk på arrangemente deres FOR d er **** meg så latterlig at d halve kunne ha vært nok. fortsett i denne retninga e d **** ingen som gidder å komme, MYE bedre opplegg via Teamsideways å bedre stemning etter mitt syn...

 

case closed...

Slik ordbruk aksepteres overhodet ikke, nok er nok :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jøss.. :P

 

Føler at jeg må svare for meg, uansett hva jeg sier er jeg nok den slemme ulven.. Men likevel:

 

Synd at dere føler dere så truet av team sideways, vi truer ikke dere på noen måte.. Vi har ikke stjålet betalende medlemmer fra dere og har ingen intensjoner om å gjør det heller, vi tilbyr banetreff til en billig penge til alle, uansett bil, økonomi eller alder..

Vi er ikke truet på noen måte. Og folk herfra må gjerne være medlemmer i klubben din om de ønsker det.

Forstår det slik at dere kjører klubbtreffene deres med klubbmedlemsprioritering på plass og priser, og slikt er ikke ønsket utlagt på FMCN. Slik er heller ikke ønsket i klubben din vil jeg tro. "Åpne"treff det er noe helt annet.

Jeg flasher ikke FMCN i andre forum jeg deltar i. Har bare plass til 1 hatt på hodet jeg..

 

At dere arrangerer kveldstreff på Gardermoen er bare til det beste for alle oss motorinteresserte.

NDRG trenger de inntektene de kan få til å utvikle stevnene sine inn i fremtiden.

Alle som kjenner meg vet at jeg er langt fra noen trussel, på noen måter.. Så synd at noen ser det sånn..

At du ikke er noen trussel som person det vet jeg ;) :D For vi veksla noen ord på FMCNtreffet på Gardermoen da kameraten din Holm? fikk kjøre med MX5en.

Jeg beklager igjen på det sterkeste for alle misforståelser, utsagn, fornærmelser og overtramp jeg eventuelt skulle ha gjort.. Det var på ingen måte ment så personlig og direkte som det ble tatt..

Misfortåelser skjer. Pennen/tastaturet er et kvasst redskap som kan lage mye F ut av ingenting..

Når det gjelder bildelsiden din så ble jeg ganske overrasket da jeg tittet innom, og det farget teksten rundt det temaet.

Men jeg tar det som et kvalitetsstempel på skriveferdighetene at det ble planka. :)

 

Jeg vil til slutt bare ønske lykke til med utviklingen av klubben din inn i framtiden, og håper du får realisert treffmålet ditt for 2007.

 

Mvh

Anders-

Link to comment
Share on other sites

and: kan vel bare si meg enig... :)

 

Har forresten me fotograf om det blir noe mulighet for bilder av hele gjengen :):)

Så Camilla kommer? Da er det bare å finne fram bilpleiebøtta å shine sleden for hun er dyktig på foto. B)

Link to comment
Share on other sites

har akkurat meldt meg inn som medlem i FMCN, men har ikke fått giroen slik at jeg får betalt medlems kontigenten. Så det jeg lurte på er om jeg forsatt kan stille ut bil min sammen med FMCN for det? Skal uansnsett stille ut på Rudskogen, men hadde var fint å slippe å stå blandt en haug med f.eks japse biler.

I don't drive fast, I just fly low

Link to comment
Share on other sites

Tror nok vi bør ta en vurdering på om vi faktisk ønsker å ha folk som driver andre klubber som medlemmer her, da vi ser at dette kan få endel negative konsekvenser for oss.

 

Er ikke du moderator for cosworth.no? LOL :D

Link to comment
Share on other sites

Spørs om du klarer å komme gjennom de strenge vaktene da. De er opplært på gjennkjenning av candylakka Civic, og Supra med carbonlookvinge.. ikke sigen Sierra så Oddsa er lave.

 

Blir så liten plass for deg å spole/gasse på at jeg frykter intet. Og om du skulle finne du på noe allikavel så blire seriøs alvorpreik under 2 par øyne.

Men riv av de Sideslengstickera du har på bilen da. Er FMCNplass dette. Vi slepper ikke innpå hva som helst.

 

 

Så brukeren som har flest posts totalt på dette forumet er ikke en god representant for klubben fordi han har klistremerker fra en annen klubb også? Syntes oppmøtet på deres stand reflekterer til tankegangen deres på forumet. Så bare 3 biler der, og etter hva jeg har hørt så var 2 av disse admin fra forumet. Litt synd at et så godt utgangspunkt som FastFord forumet egentlig er, skal bli styrt av folk som kun ser ting fra sin egen vinkel.

 

Et slikt forum bør drives etter brukernes interesser. Nå er det riktig nok en stund siden jeg var "aktiv" bruker på dette forumet, men jeg husker at forumet en gang i tiden var et sted jeg gikk innom for å lære meg mer om Ford, og for å dele min bil interesse med andre.

 

Dere nevner at www.teamsideways.com ikke er en konkurrent til dere, men det virker som at flere av forum brukerne her har gått over til den nettsiden.

 

Hva med og sette opp en mer konkret rettningslinje til hva som er lov og ikke i samarbeid med de betalende brukerne? Hvis de som betaler for være aktive i reglene, er det også lettere for de og overholde disse, samt å si ifra til ikke betalende brukere dersom reglene blir overskredet. Det er viktig å ha strenge retningslinjer, men det burde vell være like regler enten du har brukernavnet AnDtHo eller Ruudracing?

 

Det er ikke akuratt yttringsfrihet på dette forumet. Har man noe å ta opp som ikke er positvt for Ford eller dette forumet, må man sende en søknad til administrator for å få lov til å poste dette. Hadde man ikke hatt så faste rammer og forholde seg til, hadde admin sluppet alle PMène og brukerne hadde trives bedre på forumet.

 

Dersom det er i admins interesse å slippe all denne klagingen, kan det kanskje være en ide å ta opp dette i en egen post, der alle brukerne kan få lov til å si hva de mener uten å bli utesteng!?

Edited by User
Link to comment
Share on other sites

Så brukeren som har flest posts totalt på dette forumet er ikke en god representant for klubben fordi han har klistremerker fra en annen klubb også? Syntes oppmøtet på deres stand reflekterer til tankegangen deres på forumet. Så bare 3 biler der, og etter hva jeg har hørt så var 2 av disse admin fra forumet. Litt synd at et så godt utgangspunkt som FastFord forumet egentlig er, skal bli styrt av folk som kun ser ting fra sin egen vinkel.

 

-Gatebilstanden reflekterte de som hadde skrevet seg opp gjennom gatebilpåmeldingen. Den kunne sett bedre ut, men sett ut fra utgangspunktet så var den ikke helt håpløs.

 

Gikk ut å lovet standrigg på forumet før den listen ble sendt meg fra Gatebil. Påmeldingfristen gikk ut 25august, og jeg hadde nok ikke lova noen stand om jeg hadde visst hvor mange/få som kom for Dagalitreffet fristet mer. Men løfte er løfte så jeg lot det stå til.

Det var 1 adminbil der, og 3-4andre i det tidsrommet. Det var utrolig glissent på Gatebil med mye grønt gress hos alle. Noen klubber møtte ikke engang opp med biler etter hva jeg kunne lese av treskiltene, men rekka til Opelklubben var ikke så mange biler lengre enn FMCN enda de har flere tusen klubbmedlemmer så oppmøte var nok som det skulle være.

Det fantes ingen kø innenfor eller utenfor gatebil. Jeg spurte gatebilvaktene om hvor man kunne stå, og svaret var at det var bare å finne seg en plass der det var ledig plass.. Så de slapp nok inn alt som rullet opp til porten.

 

-Tekstlinjen med rive av klisteret på Mortybilen manglet nok en smiley. Men du skjønner nok tankegangen. Er du ikke-klubbmedlem/gjest så stiller du litt svakt når du i tillegg har skeiet ut på treffoppførsel fra før.

 

TSklubbdekoren som er på bilen til Morty var kun brukt som et eksempel. Det var ikke ment som en TSdiss. Og at det eksempelet trigget enkelte brukere var ikke hensikten med det innlegget. TSklubben, og dens medlemmer/styre bør kunne skille såpass når man er inne på FMCN sitt KLUBBforum.

 

Kan presisere at jeg har aldri nektet klubbmedlemmer klubbstandplass uansett hva de har klistret på bilen av andre klubbmerker eller spons.

Det eneste som gjelder er at man kan stille ut for FMCN som klubb.

 

Men er det slik at man av en eller annen grunn opplever dekoren sin som problematisk/vanskelig så er det bare å sende en PM, og spørre ;) Værre er det ikke om man da ikke bare må ha det ute i tråden av en eller annen grunn..

Link to comment
Share on other sites

jeg hadde tenkt å spør om vi skulle stille ut husnes bilen der gjennom meg, men vi var egentlig på banen hele tiden, hvis ikke så var vi å skifta dekk og hadde service... Så følte ikke at d var noe vits..

 

Men hadde vært kult om vi kunne ordnet noe bedre til neste år...

 

D er jo maange forder på gatebil da ?

 

Noen av de må jo være medlemmer her på forumet...

Link to comment
Share on other sites

Ja ingen vits å kjempe seg gjennom fullt av folk og biler for å bytte dekk på andre siden av østfold :D så jeg hadde nok tenkt den samme tanken om jeg skulle kjøre på banen selv.

Link to comment
Share on other sites

har akkurat meldt meg inn som medlem i FMCN, men har ikke fått giroen slik at jeg får betalt medlems kontigenten. Så det jeg lurte på er om jeg forsatt kan stille ut bil min sammen med FMCN for det? Skal uansnsett stille ut på Rudskogen, men hadde var fint å slippe å stå blandt en haug med f.eks japse biler.

Måtte prioritere hardt foran gatebilhelga så det ble ikke mye internettaktiviteter, men jeg så du hadde en bra plass.

Vi hadde hatt plass til deg så det holdt.. For ta det igjen senere.

Link to comment
Share on other sites

-Tekstlinjen med rive av klisteret på Mortybilen manglet nok en smiley. Men du skjønner nok tankegangen. Er du ikke-klubbmedlem/gjest så stiller du litt svakt når du i tillegg har skeiet ut på treffoppførsel fra før.

 

Slik jeg tolker dette, så mener dere at alt er en missforståelse, og at morty egentlig var velkommen på standen deres?

 

Dere rakket jo ned på andtho også fordi han har fått sin bil sponset av Tstuning. Tror det er flere her som hadde klistret klistremerke på bilen om dere hadde fått masse gratis deler og dekket noe av kostnadene for å komme inn på diverse treff?

 

Fort gjort at folk kun ser ting fra sin egen side. Livet er som et 6 tall, og ofte står folk på motsatt side og leser det som et 9 tall. For at man skal få et likt syn, må man sette seg inn i den andre partens sin situasjon. Kanskje ingen dum idè å sende en PM til de som føler seg urettferdig behandlet, og invitere de til å bruke forumet? Selvfølgelig må de også oppføre seg.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg tolker dette, så mener dere at alt er en missforståelse, og at morty egentlig var velkommen på standen deres?

Han var ikke nødvendig.

Fort gjort at folk kun ser ting fra sin egen side. Livet er som et 6 tall, og ofte står folk på motsatt side og leser det som et 9 tall. For at man skal få et likt syn, må man sette seg inn i den andre partens sin situasjon.

 

Livet her inne er 6tallet FMCN, og IKKE 9tallet TSklubb. TS og FMCN har aldri vært, og er ikke noen samarbeidsklubber. Ingen har rakket ned på TSklubben. Her inne har ikke TSklubben noe den skulle ha sagt. Det gjelder også alle andre klubber.

Her inne kan alle brukere skrive hva de vil om feks. TSklubben uten at en klubbeier skal henge seg opp i det.

 

Har du laget deg en klubb utfra en vennegjeng der du bor så har ikke den noe å gjøre inne på FMCN.

Den delen av livet ditt legger du igjen hver gang du logger deg på forumet her.

Dette er ikke et "åpent"motorforum som feks. bilforumet du kan "bombe" ned med din egen klubb.

Morty er betalende medlem i TSklubben. her inne er han kun en gjest uten FMCNklubbgoder.

Selv om ditt eget klubbmedlem, og nære kompis? er aktiv her inne så blander du deg ikke opp i forholdet mellom kompisen din vs. FMCN.

 

 

Er du klubbmedlem i FMCN så stiller du selvsagt med den bilen du har, og den folien du evnt. har. Jeg gir F i dekoren din som jeg har skrevet før. Mange her inne er klubbmedlemmer i opptil flere klubber, og det er en kjent sak at det er annen klubblogo å finne på bilene.

Kanskje ingen dum idè å sende en PM til de som føler seg urettferdig behandlet, og invitere de til å bruke forumet? Selvfølgelig må de også oppføre seg.

Var ikke jeg som ikke ville stille til en snakk på gatebiltreffet så dette er nå et avsluttet kapittel for min del. Som skrevet så hadde jeg noen spørsmål, med det var i går.

Er gammelt og kjedelig hvisomattedersomatte dette nå.. ;)

 

Kjør PM!

Link to comment
Share on other sites

Guest jalla racing IST
Her inne kan alle brukere skrive hva de vil om feks. TSklubben uten at en klubbeier skal henge seg opp i det.

Okey, så dere vil ha et seriøst og ordentlig forum/klubb hvor det er lov å rakke ned å slenge dritt om andre klubber? Hørtes ut som et voksent opplegg.. :P

 

Alle vet at konstruktiv kritikk er bra, men virker som diskusjonen her har vært at det har vært for mye snakk og reklame om en annen klubb en FMCN og at admins synes at fokus på egen klubb har blitt svakere..

Link to comment
Share on other sites

Nå blir det her dratt veldig ut. gatebil er over og saken er ferdig.

Om noen mener vi har gjort en feil, så er det helt i orden. Man har fulle rett til å mene det. Vi tok en avgjørelse og sånn ble det.

Vidre kverulering her vil resultere i stengt tråd!

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...