Jump to content

Ford Focus Rs


RsTurbo

Recommended Posts

Kan noen fortelle meg hvorfor ei side som heter FORDrs omtaler biler som Audi og Golf?!?!?!

 

Er vel dette som kalles domenekupp? Kan hende Focus Rs blir het og pop som få. Selv trodde jeg det lå noen biler der ute.

Ser nå også at det er en egenimport bil når jeg leser gjennom siden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeg må bare skryte litt av dette, men for ca 3 uker siden var jeg ute og prøve kjørte focus rs!!!!! :D :D :D Det var en meget artig opplevelse. Den er forøvrig solgt her i larvik.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest RsTurboKim
jeg må bare skryte litt av dette, men for ca 3 uker siden var jeg ute og prøve kjørte focus rs!!!!! :D  :D  :D  Det var en meget artig opplevelse. Den er forøvrig solgt her i larvik.

 

Det kan jeg tenke meg at det var ja :!: :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har bladd gjennom Autofil og i Larssens Spesial s.12 står det at han nettopp har avsluttet en dag med FocusRS og civicR på ACR.

civicen gir jeg F i, men RSen håper jeg T. Rustad fikk frie tøyler på :D

Link to comment
Share on other sites

Biltest av Focus RS www.dinside.no/php/art.php?id=90904 kanskje gammelt nytt,men er ikke så ofte innom den siden.

 

Får vente til autofil begynner til høsten. Focus RS på ACR blir tøft.

 

Om baksete: Leselys og koppholdere er imidlertid mangelvare.

Takk og pris så slipper man å vaske opp etter donald bladlesere og cola skvettere :D

Link to comment
Share on other sites

Var å så da de testet Focusen, og ST220,Focusen satt sinnsykt i svingene

 

Så heldig du er :D Tommy er jo proff fronttrekkvinner så det er på tide med ekte vare, og ikke bare diverse seatprodukter. Finnes det en seat som ikke har blitt klådd på av Larsen? Synes egentlig det har vært nok seat for de neste hundre år på skjermen :!: Håper de gir deng i høy drittmusikk under kjøringa også.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...