Jump to content

Utollet Original Vingebil ønskes kjøpt!


Guest Lucifer86

Recommended Posts

Guest Lucifer86

Faktisk ikke is en gang:P har nettopp bygd bilen om til is... ja det var det som var planen.

Leiter etter skadet cosworth hvor motor/drivverk ikke er skadet

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucifer86
Da kan du jo like godt lete etter 2wd sedan da ?

 

Passer interiør og alt over? greit nok motor drivverk og det... men ALT skal flyttes over

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucifer86

blir mye kjøp og salg da... beste hadde vært å funnet en skadet bil i et annet land og bare tatt den inn og ribbet den og bygd meg cossie... sparer penger på det kontra å kjøpe ny vingebil... er lærling så har ikke så god rå enda

Link to comment
Share on other sites

kjøper du en skada vingebil, så må du uansett kjøpe mye nye utvendige deler... å du må nok opp i 80 - 90 lapper for en utolla vingebil, men du finner vell en grei utolla sedan her i norge for 40 - 50

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucifer86

har karosseri fra før av... derfor jeg går etter vingebil karosseriet... for jeg har noe å bygge på... prøver å finne en skadet bil i tyskland... der ligger biler som ikke er skadet på rundt 30k

Link to comment
Share on other sites

har karosseri fra før av... derfor jeg går etter vingebil karosseriet... for jeg har noe å bygge på... prøver å finne en skadet bil i tyskland... der ligger biler som ikke er skadet på rundt 30k

 

tror du må sjekke både valutakursen og klakisen din :lol:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

blir mye kjøp og salg da... beste hadde vært å funnet en skadet bil i et annet land og bare tatt den inn og ribbet den og bygd meg cossie... sparer penger på det kontra å kjøpe ny vingebil... er lærling så har ikke så god rå enda

 

er forresten bare å trykke på en knapp så er bilen ferdig ombygd også. trukke du bør starte på et slikt prosjekt hvis ikke du har hue og ræva full av penger og TIID. tro meg. kosta meg 3x så mye som jeg forventet.

 

...

den billigste måten å skaffe seg cosw på i norge er å kjøpe seg en grei sierra sedan, importere en bil selv i samme farge (hvit f.eks hvis man ikke er så kresen) og bygge flytte over alt. da kommer vel alt på en 50-60 lapper + godkjenning osv.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill og ikke kjøp en Cosworth for å slakte den og lage deg en lapskaus bil,det er nok lapskaus som det er. De vokser ikke på trær lenger. Dessuten får du ikke en Cosworth UTEN skader for 30k,du får knapt en motor jo!

Er ikke noe stress å ha Cosworth når du er lærling,det handler om prioriteringer stort sett..

Selg hele karosseriet dit og resten av delene og kjøp deg heller en ferdig bil,det er like greit. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucifer86

Skal gå fint så lenge bilen man kjøper ikke feiler noe... får forresten bil i tyskland for 4k euro noe som tilsvarer omtrent 30k åsså kommer moms i tillegg... er de kondemnert er prisen enda lavere... noe jeg er ute etter... gjør vel ikke noe å bygge opp en knust cossie igjen?:(

 

Poenget er at jeg ikke gidder bruke masse penger på norske grisekjørte cossier.

Er ute etter en helt original cossie som kan vare en stund.

Har bygd om prelude før så veit hvilket arbeid det er. Bare at halve karosseriet måtte sveises opp igjen pga rust.

Dessuten er det ikke no forskjell på karosseriene annet enn 1500 sveisepunkter... og at min er 5dørs^^

Link to comment
Share on other sites

Skal du bare ha deler er det vel ikke vits med førstegangsreg/moms/frakt, er bare å ta kiel båten til tyskland med et par sedan/Coupe skilter på lomma :D visp der sparte vi 40 lapper, hmm dem legger vi igjen hos jens ergo billig Cosworth med 300+++ hester

 

greit. hvis du tror det er så ***** billig med cossie, så er får du leve i troen.

skjønner ikke at folk ikke forstår når erfarne mennesker snakker.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

greit. hvis du tror det er så ***** billig med cossie, så er får du leve i troen.

skjønner ikke at folk ikke forstår når erfarne mennesker snakker.

skjønner ikke at du ikke forstår når jeg snakker, dette er enkel matte

Cosworth i tyskland : 44000 (sedan) Har skjekka

Billet på båten : 900

Sierra :10000

Total sum :54900 BILLIG

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...