Jump to content

Felger til Mondeo


Fordelsker

Recommended Posts

Har allerede begynt å tenke fremover mot sommeren og gromme felger. Så det jeg lurer på nå er om det er noen som vet om de felgene som sitter på Focus RS nemlig 18" med 5 eiker passer på Mondeo 1997-2000 eller om dette kan bli litt stort. Det er jo samme boltsirkel og tilnærmet samme innpress.

Og om det i det hele tatt er mulig å få kjøpt disse.

Link to comment
Share on other sites

Focus RS har vel 5 bolt? mens mondeo 1997-2000 har 4 bolt ...

Jeg vet den nyeste Focus'n har 5 bolter mens den forrige hadde 4 bolter. Men jeg husker ikke om RS'n hadde 4 eller 5 bolter men mener å huske at den også hadde 4 så derfor er jeg usikker.

Mondeo har i hvertfall 4-108

Link to comment
Share on other sites

Nyeste focus, (med 5bolt) har jo ikke kommet med noe RS versjon

 

mk1 har 4x108, og skal funke fint på mondoen. 18" blir ikke for stort, største problemet kan vel være å få tak i felgene.. :)

 

Nei, jeg vet at den nyeste Focus'n ikke er i RS men ST og har 5 bolter. Men jeg tenkte Nye Focus generelt.

Det jeg ikke husket er om RS utgaven hadde samme boltsirkel osv. som f.eks. 1,6 liter'n. Men da er jo det oppklart så da er det jo bare å finne pris for så å begynne å spare for jeg regner med at de koster skjorta og litt til. :)

Link to comment
Share on other sites

Så det jeg lurer på nå er om det er noen som vet om de felgene som sitter på Focus RS nemlig 18" med 5 eiker passer på Mondeo 1997-2000 eller om dette kan bli litt stort. Det er jo samme boltsirkel og tilnærmet samme innpress.

Og om det i det hele tatt er mulig å få kjøpt disse.

Disse OZfelgene er gått ut av produksjon så når det blir tomt på delelageret til Ford er det bare bruktmarkedet som gjelder.

Focus RS er vanlig 4-108bolt http://www.fordracingparts.com/parts/part_...rtKeyField=6832

 

Denne barske tyske Mondeoen ruller på FRShjul så det skal nok la seg gjøre.

Bild008.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...