Jump to content

Politimann som digget Scorpio.


Ken-R

Recommended Posts

Hei.Jeg kom kjørende fra Gjøvik i går med min 87 Scorpio 4x4.(etter at bilen har vært til litt oppgradering hos Br-v6 racing)Da jeg kjørende forbi Værnes nord om tr.heim,så jeg at det stod en (MB Sprinter) politibil på en avkjørsel.Her var det kontroll.Så jeg vinket inn,og ble sittende i bilen å vente litt før de kom bort til meg.Så kom det en poltimann i 50 årene bort til bilen og virket veldig hyggelig.Jeg la merke at han så veldig nøye på bilen.Og jeg tenkte at nå blir det bråk..hehe(fordi jeg kjørte med prøveskilt (ikke at de er ulovlig,har lånt de hos en kompis som driver bilpleie.Men fordi de er vel ekstra påpasselig på biler med prøveskilt.Så kjørte med kurvetåkelys,helrøde baklys,og litt høylytt v6 brumming)Neida etter at jeg hadde jeg blåst,og førerkort pluss vognkort og kjøreseddel var sjekket.Var det Scorpio prat for alle pænga,jeg fikk skryt over pen bil var flere ganger av han.Han syntes at dette var ett skikkelig prakteksemplar av en Scorpio.Og jeg måtte love han å ta fortsatt godt vare på denne.Jeg syntes det hele var veldig morsomt,det er i allefall første gang jeg har opplevd så hyggelig vinkling fra politiet sin side. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...