Jump to content

Prodnr på lakk?


Guest Zetec_S

Recommended Posts

Guest Zetec_S

Heisann!

 

Mener Ford skal ha en farge som heter Nimbus Grey... noen som kjenner til ********-nr på denne, evnt ett annet prodnr. som kan hjelpe min fordforhandler med å finne denne fargen. ??

 

Skulle hatt ett sånt sett med lakk og klarlakk. Noen som kan hjelpe?? Takk

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Kan si deg hvorfor de ikke finner nr . Når de bestiller får de en pakke på MINIMUM 12 sett (en farge og en klar ) derfor "finner" de ikke farge nr . Ring og si du er lakkerer og trenger nr "no problem" de skaffer det på 5 min .

Eller kjenner du ikke en lakker . spør han ............

Link to comment
Share on other sites

Herregud... trenger da ikke org. fordlakk?! Hvorfor skal du ha det? Bare ta med deg en del eller no til et seriøst bilverksted med karosseriavdeling, og jeg skal vedde mye på at det står en kode på karosserinrplaten din foran i motorrommet. Jeg har V4, jeg tok med meg bilen nedpå så de fikk se på den. To dager etterpå hadde jeg en boks med lakk i hånda. :)

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Guest Zetec_S
Herregud... trenger da ikke org. fordlakk?! Hvorfor skal du ha det? Bare ta med deg en del eller no til et seriøst bilverksted med karosseriavdeling, og jeg skal vedde mye på at det står en kode på karosserinrplaten din foran i motorrommet. Jeg har V4, jeg tok med meg bilen nedpå så de fikk se på den. To dager etterpå hadde jeg en boks med lakk i hånda. :)

Godt forslag.. men det er ikke fargen på lakken på bilen jeg er ute etter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zetec_S

Takker for koden! Grunnen til at jeg trenger koden til denne fargen er fordi jeg skal lakkere noen interiør-detaljer..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...