Jump to content

Hva får man for en cosworth?


Guest Syk-O

Recommended Posts

Kjøpte en sierra cosworth for en liten stund siden. Og har hatt forskjellige problemer siden den tid.

Først og fremst fikk jeg en svak bankelyd i motoren, som kan være rådebank eller sjørtbank. (Høres slik ut)

Så bruker motoren en del olje. (lekker)

Klarer ikke å ladde mer en 0.8-1.0bar. Og det er uten wastegateslange og ikke før over 4000rpm...

Og idag fikk jeg motorstopp da reima til dynamo osv, røk. Hørte en god del kakkling i motor før jeg rakk å stoppe bilen, så frykter at regreima har hoppet over et par hakk med det samme. :wacko:

 

Er dritt lei og skal i army'n neste uke!

 

Bilen er ellers i topp stand og uten rust. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Må vite årsmodell og tilstanden ellers på bilen.Er den orginal eller ombygd?Fargen på bilen har også en del å si.Felger/dekk,ekstrautstyr,eu godkjent.

Skal du få en bra vurdering på pris bør du liste opp alt du vet om bilen + legg ved bilder

Edited by cosworth540
Link to comment
Share on other sites

Bilder kan jeg legge ut senere når jeg har noen.

er en godkjent ombygd 87-92mod. Registrert som 87mod. Helt original stand. Originale felger. Sort. 270chip. Pent interiør med tøyseter som har hull ved førerdøren.

4x4. Null rust. Fin i lakken. 4x elvindu. El. takluke. Nytype dasjbord... Kommer ikke på mer å skrive.

Nylig eu-godkjent!

Link to comment
Share on other sites

haha! :P

Jaja, her er eneste bilde jeg har av sierran.

Bare se bort fra all dritten og at framfangeren ikke er hengt fast. :P

 

DSC00407.jpg

 

Hmm.. bruker folk mirc enda, btw?

Edited by Syk-O
Link to comment
Share on other sites

er det slik at den selges billig og skal bort eller?

 

hvor begynner bud isåfall?

 

Altså.. Bilen MÅ ikke bort, men den selges ved riktig bud.

Hva det budet skal være kan jeg ikke svare deg på siden jeg ikke vet hva bilen er verdt ennda. ;)

Men det er ingen vits i å skamby. :P

 

Noen som har en formening om hva bilen er verdt? :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Skal ta bilder av interiøret senere. Bilen kan tross alt ikke kjøres noen plass, så den forblir uvasket. :P

Har et bilde av motorrom da..

DSC00330.jpg

Link to comment
Share on other sites

kan man å skru bil, så er det jo ikke umulig å tjene penger hvis man kjøper den for 80 lapper.

Men nå skal det sies at jeg ikke vet hva det koster i nye ventiler +++++++ osvosv

Link to comment
Share on other sites

60 000 kanskje 80 om motoren var bra?

Høres greit nok ut.

 

For å spørre om noe annet. Hva kan jeg forvente meg å koste på i rep hvis det er registerhavari og rådebank?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...