Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

rett før jeg kjøpte den i 2009:

 

DSC00176.jpg

 

LITT mye kulere uten alle klistremerkene, og gule blinkere da.

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

takk for tilbakemeldinger, tror jeg har funnet rette felger nå.

 

4. settet på 6 år :)

 

PICT2090.jpg

 

 

hehe tok det deg 4 hjul sett og 6 år på å finne ut at di hjula var perfekte på bilen?

 

det har jo aldri vert tvil om at sånne oz hjul er det mest perfekte som finnes:)

sjøl om det der ser ut for å være kopiene da..men ja:)

 

men som andre også sier her...helt perfekt:)muligens jeg er litt farga av at jeg er hekta på sånne hjul sjøl:)

Link to comment
Share on other sites

hehe tok det deg 4 hjul sett og 6 år på å finne ut at di hjula var perfekte på bilen?

 

det har jo aldri vert tvil om at sånne oz hjul er det mest perfekte som finnes:)

sjøl om det der ser ut for å være kopiene da..men ja:)

 

men som andre også sier her...helt perfekt:)muligens jeg er litt farga av at jeg er hekta på sånne hjul sjøl:)

 

 

Hmm, tror jammen jeg har sånne hjul liggende på hylla jeg, tenkte jeg skulle bruke dem til å henge opp hageslangen på :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tror jammen jeg har sånne hjul liggende på hylla jeg, tenkte jeg skulle bruke dem til å henge opp hageslangen på :lol:

:lol:

 

ja vi skal få til en deal på det.er bare langt å reise for å hente :)tar du en tur til sørlandet så blir vi enige.hehehe

Link to comment
Share on other sites

:lol:

 

ja vi skal få til en deal på det.er bare langt å reise for å hente :)tar du en tur til sørlandet så blir vi enige.hehehe

 

Du må kutte ut Ford greiene, få deg en bil med koppholder, air/con og som er driftsikker så blir ikke turene så lange :D

Link to comment
Share on other sites

Du må kutte ut Ford greiene, få deg en bil med koppholder, air/con og som er driftsikker så blir ikke turene så lange :D

 

 

heheh eg har ikke bare ford eg:)har en nyyydelig hyundai accent:)uten ac,,men kan ha flaskene nedi der med håndbrekket:)så har jeg en fantastisk svær ford van..den er god å kjøre langt..men dårlig på vinteren:;)hehe

Link to comment
Share on other sites

nydelig bil

Takker :)

 

feite felger ass! :) godt valg kristiano ;)

 

Takker :)

Er sommerfelgene til Mondeo'en til pappa det der :) Har de på nå i påvente av å få vinterhjulene mine :)

Men de passet jo veldig bra da :) Så det blir vel noe sånt til sommeren tenker jeg :)

 

Den var egentlig meget pen du, dyr eller? :)

 

Takk :)

Har lesset på en del utstyr, men allikevel en forholdsvis grei pris til å være en bil i den klassen :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...