Guest Sierraxr4x4 Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 fant ut att eg har tillgang til zinkspray i masssevis via jobben, er dette bra greier?
Niclas Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 fant ut att eg har tillgang til zinkspray i masssevis via jobben, er dette bra greier? jeg brukte det på bilen som en slags grunning...
Miguel_ Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 ikke finn på å bruk sinkspray, mine erfaringer av sinkspray er att d er ikke en dritt som fester seg på d.. Brukte biltema sinkspray og 2k sprøytegrunning oppå der ijenn, å da kunne jeg bare tørke grunninga av etterpå.. Sierra 2.0iS
Guest pzycho Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 ikke finn på å bruk sinkspray, mine erfaringer av sinkspray er att d er ikke en dritt som fester seg på d.. Brukte biltema sinkspray og 2k sprøytegrunning oppå der ijenn, å da kunne jeg bare tørke grunninga av etterpå.. det kunne ikke falle deg inn at biltema lakk osv koker sammen med skikkelig lakk/grunning?.. sinkspray er good shit der du skal sveise, og ikke kommer til etterpå, f.eks i en overlapp som blir punktsveisa.. sink leder strøm glasurit har en som er skikkelig god..
Guest Sierraxr4x4 Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 det kunne ikke falle deg inn at biltema lakk osv koker sammen med skikkelig lakk/grunning?.. sinkspray er good shit der du skal sveise, og ikke kommer til etterpå, f.eks i en overlapp som blir punktsveisa.. sink leder strøm glasurit har en som er skikkelig god.. oki, so detta er bra å bruke der eg overlapper asso? det var fint å høre for det blir litt overlapp sveis på sierran,
Guest pzycho Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 jepp.. da sprayer du på dette før du sveiser sammen, så er det grunna i overlappinga.. så ruster det ikke
Guest Sierraxr4x4 Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 det blir no varmt når eg sveiser da vil ikkje dette renne av?
D.Toft Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 zinksprayen fra biltema som jeg bruker, tørker som F når eg sprayer den over nysveiste deler. renner ikke..
Guest pzycho Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 og sinkspray fra biltema anbefales ikke... men det trekker inn i stålet, og forsvinner ikke nei..
Guest Sierraxr4x4 Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 kan ikkje si att eg har trua på noen an biltemas lakk ting for å si de slik, er noe orntli fra jobben eg skal bruke,
Granada 2.8 Ghia Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Funker den vi har på jobb også, men har egentlig bare brukt den der det er sveisa før grunning jeg, kanskje feil. Sinkspray, rødgrunning, lakk og tectyl `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Recommended Posts