Jump to content

Pris på Koni, noe dyrt?


Sierra IS-RS

Recommended Posts

Ringte kollevold angående pris på 4 koni dempere til sierraen min, fikk en pris på 5300,- for 4 stykk og synes det var noe drøyt :blush: kan man få det noe rimeligere andre plasser eller?

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

I følge Norskbildelkatalog for forhandlere så har de en nettopris på 4170 hos Rodin&Co som er etter det jeg vet importør av Koni. Er vel kollevold som er forhandler og de vil vel gjerne tjene litt penger de også, så 5500 er vel ikke en drøy pris sådan. Men går sikkert ann å få de ned mot nettoprisen om du har litt kontakter.

 

Spør etter en pakkepris eller noe sånt. Snakk med en kompis som jobber som mekaniker på ett verksted og som handler fra hellanor eller lignende. Kan sikkert ordne noe.

Edited by Bewnie

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

det er ikke billig det der, du får jo bilstein sprint dempere for samme pris jo..!!!

 

Komplett alle 4, til 4 lapper? hvor da i tillfelle?

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Guest SieRRa
Ringte kollevold angående pris på 4 koni dempere til sierraen min, fikk en pris på 5300,- for 4 stykk og synes det var noe drøyt :blush: kan man få det noe rimeligere andre plasser eller?

 

 

Stylingtech på levanger bruker og ha meget snille priser på slikt !

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sjekket priser rundt forbi, så jeg tenker at andre også er interessert i dette, så dermed poster jeg priser her (4 stykk-justerbare gule koni):

 

Kollevold 5300,-

boostshop 5200,-

Stylingtech 4700,-

 

om jeg ikke finner noe rimeligere enn Stylingtech, så kommer jeg til å handle dem der ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...