Jump to content

Bytta alt, men koker likevel?


GulenPower

Recommended Posts

God kveld ! Evt. god morning !

 

Etter mykje om og men har eg bestemt meg for å poste dette spørsmålet. Har tenkt nøye om, spesielt med tanke de på "utenomfordlige" postane som ikkje høyre heime her på forumet. Men dette hjelp jo forsåvidt ein motor. og motorar er vel ganske like sjølv om det er ford eller opel ?!? Dei er jo begge to forbrenningsmotorar :)

 

Til mitt forsvar kan eg sei at eg har betalt medlemskontigenten i FMCN og eg har ein sierra ståande på tunet. (+ eg gjekk med ford skjorte i dag)

 

Problemet er berre det at no er bruksbilen min ein opel ascona b. 78 modell. Motoren er ein 2.0N CIH. Og denne driv og kokar heile tida. Så forrige helg tok radiatoren kvelden med ein kjempesprut. Den blei bytta, ilag med termostaten. Fekk ut lufta av systemet og gjorde alt etter boka. Alt var veldig bra i nokre minuttar, så steig temperaturen igjen. Så fant man ut at det var vatn i oljen, og at toppakninga var gått til h*****e.

Toppakning blei bestilt ASAP, fekk han i dag og skifta han i kveld. Men når vi hadde skrudd driten ihop at og kjørt ein liten runde, så nådde jo temperaturmålaren den øverste streken. Og det blei litt varmt i motoren og i kjølevatnet.

 

Så no skjønner ikkje eg kva som er gale. Me tok kvelden no, og skal fortsette i måra. Då skal me ta på heilt ny olje (sikkert første gang dette milleniumet). Og nytt oljefilter. Som ein siste mulighet skal me og ta ut termostaten. Visst han då fortsette og koke... ja... noken som vil kjøpe ein ascona ?

 

Er det noken som kan hjelpe meg med dette ?

Og kan det "bli bra" ved at me berre skiftar oljen ?

 

Vil unnskyld eingang til for at eg posta ein post ang. opel. Håper det går bra !

 

 

God natt :)

 

mvh

Daniel

Link to comment
Share on other sites

Ville fundert på om vannpumpa var gåen jeg.

Også skylt kjølesystemet, og sjekket at det kommer vann gjennom.

vatnet går fint igjennom når me spyler.

vannpumpa trur eg og skal virke. for når vi hadde alt av og snurra att og fram på vifta så skvulpa vatnet inn og ut.

blien blir forresten varm veldig veldig fort!

Link to comment
Share on other sites

Guest Receive

vis oljen er tynnet ut ...med vann.. blir jo der mindre smøring, dvs mer friksjon ... dvs mer varme ... skift olje og filter du , så sjekker du da..

Link to comment
Share on other sites

I slike tilfeller tar du ut termostaten. Da har du bedre forutsetninger for å bli kvitt luftblærer. Går den varm da, kan du rive deg i håret... :)

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Fungerer greit nå da?

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...