Jump to content

Recommended Posts

  • 7 months later...
Guest Hovden Racing
Posted

Ligner på Jens sitt ja.. Funderer på å bruke et sånt et selv jeg!

 

 

 

Noen som har erfaringer med et sånt innsug inne her?

Vet det blir dårlig plass og brå vinkel på slangen mellom cooler og spjeld..

Guest cossy88
Posted

Er jens.. 750 hk tror jeg de har klart på et slikt

Posted

Jeg har fra Jens, og det er ikke likt... anderledes flens og uttakene for trykk/vakum sitter ikke på samme sted...

Ellers ser det ganske likt ut.... mulig en tidligere utgave??

Jeg har bilde av mitt "jens" innsug, men ikke kunnskap til å legge ut bilde her.

 

Mvh, Kjetil

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Posted

Den løsningen med gasswire-festet kan da umulig være den beste vel?

Må vel finnes en bedre måte å feste den på?

 

Hvordan er den festet på ditt innsug, kh_turbo?

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Guest Dre Racing@
Posted
Den løsningen med gasswire-festet kan da umulig være den beste vel?

Må vel finnes en bedre måte å feste den på?

 

Hvordan er den festet på ditt innsug, kh_turbo?

 

jeg også la merke til det.

men tenkte kansje at dette er en løsning kun for å få benkkjørt motoren..

Posted (edited)

Jeg har sveist om en orginal brakkett, og gjenget opp to hull i alu flensen. ser "orginalt" ut

 

Enig i at det der ikke så bra ut, men tipper det er kun for benken.

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...