Jump to content

motstand til varmeapparat


Guest jcinthehood

Recommended Posts

Guest jcinthehood

Har bare futt på en hastighet, noen som vet hvor motstanden ligger på en 95 mod stv? Nært bryteren eller nært vifta? Trenger veiledning.

Link to comment
Share on other sites

Guest jcinthehood
Ta bort matta under hanskerommet og kikk til venstre inn mot midten av bilen. Sitter med en torx skrue. Sikkert noen brente ledninger der også

Den er lokalisert, takker, takker

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing

Motstanden sitter ikke med torx på min, men i to klips, ett oppe og ett nede på kretskortplata med motstandsfjørene, bak "matta" under hanskerommet, mot torpedoveggen. Sjelden det er brente ledninger der!

Bryteren derimot, sitter i en torx fra baksiden i dashbordet. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Motstanden sitter ikke med torx på min, men i to klips, ett oppe og ett nede på kretskortplata med motstandsfjørene, bak "matta" under hanskerommet, mot torpedoveggen. Sjelden det er brente ledninger der!

Bryteren derimot, sitter i en torx fra baksiden i dashbordet. :rolleyes:

Sjelden utgave du da...

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing

Har nå kikka på et titalls mondeo mk1, og ingen av de jeg har sett på motstanden på har torx-skrue... Men samma det... Har faktisk akuratt skifta min nå... kun 2 klips oppe og nede! :D

Link to comment
Share on other sites

Har nå kikka på et titalls mondeo mk1, og ingen av de jeg har sett på motstanden på har torx-skrue... Men samma det... Har faktisk akuratt skifta min nå... kun 2 klips oppe og nede! :D
Okey, har sjekket litt. Mange MK 1 har klips som du sier. Dette problemet er nok størst på mk 2

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing
Okey, har sjekket litt. Mange MK 1 har klips som du sier. Dette problemet er nok størst på mk 2

Da er vi enige! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...