Jump to content

lade trykk


Guest chris_2wd

Recommended Posts

Guest chris_2wd

hmm jeg lada 2 bar å da kom d vaten ned i bunnpanna.. såg ikke tegn til at den var ødelakt men. tegnte å lade 2bar

Link to comment
Share on other sites

Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger?

91 Sierra Cosworth 4x4

Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing

Prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger?

 

 

litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di .

Link to comment
Share on other sites

litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di .

 

Gruppe A.. Og takk, det samme ;) hehe

 

går fint med grA på 2bar

:D

 

Høres bra ut :)

Dette er tilfelle uansett hvilken turbo man bruker?

Edited by Hansi

91 Sierra Cosworth 4x4

Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing

Prosjekt

Link to comment
Share on other sites

generelt sett så er det ikke ladetrykket som dreper toppakningen, kompresjonstrykket er vesentlig mye større enn ladetrykket...

 

mange havarerte toppakninger kommer av tenningsbank.

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...