Guest chris_2wd Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 hvor mye tåler gruppe A toppakninga i lade trykk? noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) mye trykk hadde du tenkt og kjøre?? Edited May 31, 2007 by sierraTIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 den tåler over 2 bar vaffal . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris_2wd Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 hmm jeg lada 2 bar å da kom d vaten ned i bunnpanna.. såg ikke tegn til at den var ødelakt men. tegnte å lade 2bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger? 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 går fint med grA på 2bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger? litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di . Gruppe A.. Og takk, det samme hehe går fint med grA på 2bar Høres bra ut Dette er tilfelle uansett hvilken turbo man bruker? Edited May 31, 2007 by Hansi 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 generelt sett så er det ikke ladetrykket som dreper toppakningen, kompresjonstrykket er vesentlig mye større enn ladetrykket... mange havarerte toppakninger kommer av tenningsbank. Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Det er heller ikke noe problem med wrc pakning, men den er mer følsom på at topp og blokk er 100% plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now