Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tomgangsregulatoren er ohm'et så den skal være i orden, er for sikkerhetsskyld bytta også. Noen som har ide ?

 

napp av ledningen på tomgangsregulatoren ;)

 

Hvordan vil den gå på tomgang da ?

Posted

da vil den synke ned til der den skal være, evt synker den lavere enn 850omdr...

prøv å sett den på igjen etterpå og se om den stiger, om ikke var det nok dårlig kontakt.

Posted

Jeg hadde også d problemet, men da var d innsugspakningen som var gåen... Pakningen mellom innsuget og toppen...

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Posted

Var pluggene som gjorde det hele, plugg på syl 2 var helt brent bort nesten. Kaller det pluggras.

 

Nå har jeg nytt spørsmål, hvor mye tåler en T3 turbo av ladetrykk ? Hvor er ett godt brukstrykk til hverdagskjøring

Posted
Var pluggene som gjorde det hele, plugg på syl 2 var helt brent bort nesten. Kaller det pluggras.

 

Nå har jeg nytt spørsmål, hvor mye tåler en T3 turbo av ladetrykk ? Hvor er ett godt brukstrykk til hverdagskjøring

 

 

for å gå over en bar i ladetrykk må man ha en steg 1 chipp . men har du det , kan du lade 1 , 4 hvertfall :)

 

vis du skal ha chipp så anbefales pukkelrygg på det sterkeste :)

Posted
for å gå over en bar i ladetrykk må man ha en steg 1 chipp . men har du det , kan du lade 1 , 4 hvertfall :)

 

vis du skal ha chipp så anbefales pukkelrygg på det sterkeste :)

 

Grå dyser, jenspeed chip. Peak'er på 1.7/1.8. Lurer på hvor lenge dette holder :P

Posted
siden pluggen var helt brent,så har det nok vært veldig varm til stemplet også! sjekk AFR på belastning.

3.5 bars bensintrykk trodde jeg skulle holde. Men har en stund nå vært på utkikk etter noen som klarer å koble A/F meter for meg. Rop ut hvis noen vet om noen

Posted

kverna: da min var steg 1 kjørte jeg stort sett en peak på 1.9bar for så å falle flott ned til ca 1.2på topp. når jeg ikke peaket 1.9 bar peaket jeg 2.1bar og dette funket også. hadde av toppen nylig og det var ikke tegn til tenningsbank.

Ang A/F så er jo Innovate å anbefale. noe smalband er i utgangspunktet ikke nok hvis du skal ha noe kontroll.

Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700

Escort Cosworth

Escort Cosworth

Ford SVT Lightning

MB Vito 2013

Posted
Grå dyser, jenspeed chip. Peak'er på 1.7/1.8. Lurer på hvor lenge dette holder :P

 

 

får du lånt deg en brebånds lamda , kan du vell bare kjøre så mye trykk du har bensin til :)

 

men vis du har planer om å ikke bytte ut drn t3 ville lagt meg på 1,6 tenker jeg . om du har noe høyre peak så gjør ikke det no .

Posted
kverna: da min var steg 1 kjørte jeg stort sett en peak på 1.9bar for så å falle flott ned til ca 1.2på topp. når jeg ikke peaket 1.9 bar peaket jeg 2.1bar og dette funket også. hadde av toppen nylig og det var ikke tegn til tenningsbank.

Ang A/F så er jo Innovate å anbefale. noe smalband er i utgangspunktet ikke nok hvis du skal ha noe kontroll.

 

Link til nettsted/butikk som selger Innovate sonden ? Tenkte wb-lamda når jeg først skal ha.

 

får du lånt deg en brebånds lamda , kan du vell bare kjøre så mye trykk du har bensin til :)

 

men vis du har planer om å ikke bytte ut drn t3 ville lagt meg på 1,6 tenker jeg . om du har noe høyre peak så gjør ikke det no .

 

Har en t3 i backup tilfelle rottefelle. Blir nærvøs av draget på 1.8bar :D

 

Tusen takk for svar!

Guest gbraen
Posted

Jenspeed Engineering selger Innovate, kjøpte min der. 3500 kr.

 

Geir.

Posted

Kjøpte også av Jens, en på jobben kjøpte haltech fra australia, og det er innovate som har laget den også, var en del billigere der

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...