Jump to content

Granada med sierra coswort?


granadaghia

Recommended Posts

lurte på om noen har synst punkter ang. sierra cosworth motor i granada. Der har vær prøvd før veit jeg men hvordan passer motorfester osv.......hva girkasse bør en gå for feks??

Bør vel gå ann å få godkjent på orginale 2.8i bremser også vel siden sierra cosworth har 204hk............hvem trenger vite at en har "skremt" opp motoren da? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

biltilsynet kan kreve att du må dokumentere hk i motor,så eg ville ikke gamble på att dei tror på att du kun har 204hk i cosworth motoren,

visst dei tar deg i å bløffe dei så lykke til med å få bilen godkjent etterpå....

1982 Ford granada 2,8 Ghia

1979 Ford granada 2,3Gl

2000 Audi A8 2,8 30v quattro

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe hokus pokus å få det nedi, men godkjenning er jo alltid litt styr.

Mener at du må ha med papirer som viser Hk-verdi. Bremsepapirer fra feks NAF.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

lurte på om noen har synst punkter ang. sierra cosworth motor i granada. Der har vær prøvd før veit jeg men hvordan passer motorfester osv.......hva girkasse bør en gå for feks??

Bør vel gå ann å få godkjent på orginale 2.8i bremser også vel siden sierra cosworth har 204hk............hvem trenger vite at en har "skremt" opp motoren da? :rolleyes:

vet inte hur det är i norge,, men i sverige så måste man byta bromsar fram och bak,, ex scorpio cosworth,, jag har mb 345mm fram cosworth bak,, men ska byta dem mot större :rolleyes: ,,,, snyggare :blush:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...