Jump to content

Deletegninger..


Trones...

Recommended Posts

Noen som har deletegninger på de forskjellige V6 motorene? Var på ford her om dagen.. Å den programet de brukte nå var LEKKERT :D FordEcat mener jeg det var.. Håper det kommer på markede med tiden :rolleyes:

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke et program man uten videre kan få tak i. Men hvis du går til din nærmeste forhandler og spør pent, er det veldig enkelt å skrive ut veldig fine og tydelige sprengskisser fra dette programmet....

 

Jeg mener at LandRover og Ford bruker samme program til å kjøre delekatalogen i. Programmet heter ********. Land Rover begynte å bruke dette programmet i 2001 like etter de ble kjøpt opp av Ford.

Jeg var på kurs på dette (til Land Rover) for en stund tilbake og da var det en Ford instruktør som holdt kurset..

 

Et veldig enkelt og greit program, men ikke så lett å få tak i til privat bruk. Det bir sendt ut en ny CD/DVD hver måned med det nyeste programmet på. Men den gamle Cd'en slutter å virke etter 2 måneder...

I tillegg må man noe som heter en dongle for å kjøre programmet i pc'en. Det er en liten sak man enten montere i USB eller COM porten på pc'en. Uten denne får man ikke startet programmet. Denne donglen leases av Ford/Land Rover for en forholdsvis stor sum pr.måned..

 

 

 

 

Av en eller annen grunn ble navet på programmet, sladdet når jeg skriver det?? Vet ikke hvorfor??

Prøver igjen, navnet er ********.

 

Det var da som f... da!!!!!!! :angry: :angry:

 

Hvis du tar ordet MICRO og ordet CAT og setter sammen til ett får du riktig navn... :rolleyes:

Edited by KIB
Link to comment
Share on other sites

Stemmer det tuszi.. Ford norge har vært på besøk her tidligere, da vi hadde en tråd om "pirat programmer" :closedeyes: Så det er ikke lurt å legge ut hvem som har de og de programmene.. .. Send heller en PM rett til personene, vis man vil dele noe som ikke er helt :rolleyes:

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja det er godt mulig du kan bruke det hvis noen har "hacket" koden på programmet..

 

Men i utgangspunktet skal det ikke være mulig å kjøre programmet uten denne kodenøkkelen..

 

 

Ser ikke helt problemet til FordNorge om noen skulle ha dette programmet til privat bruk. Hvilken skade skal det gjøre? Må jo bare være fint om man kan ringe Ford å si at jeg ønsker pris på eller å bestille det og det delenummeret. Sparer jo masse tid på dette hos respektive forhandler også...

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at prisene ligger på programet ^_^

 

Nei det er ikke noe problem å fikse koder osv. for en som kan dette..

 

Men Ford skulle ha laget en bruker versjon til oss ford fan.. Det har vært helt topp :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke PM WingDude den tekstfila.. så blir han hjelpen ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...