Jump to content

Bmw Spjeldhus


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing
Eg og mange andre bruker fra 535i, vet ikkje tror den orginale TPS passer paa, men om du bruker datasprut kan du vel bruke mange forskjellige?

 

koster et par hundrelapper fra koed i danmark

 

Vet det passer med originale TPS på et slags spjeldhus fra BMW iallfall :)

Skal montere datasprut når motoren monteres i vingedrosja.. Kjøre Pukkelrygg chip i sedanen tenkte jeg. Drar ut godt over 500hk med chip fra han.

Link to comment
Share on other sites

personlig ser jeg ikke helt fordelen før eventuelt en har 3" rør på intercoolern og.. halsen inn på innsuget bør vertfall matche

 

Det jeg anbefaler og gjør selv er å kjøre med 2 stk ladetrykkmålere. "Tilleggsmåleren" viser trykket i inn-tanken på intercoolerrn. På denn måten ser man lett hvor mye trykkfall man har over intercooler, gass spjeld og inngangen i innsugsmanifolden totalt.

 

Enkelt, greit og billig.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Har ikkje for hånd for øyeblikket desverre. En kompis gjorde nettopp dette på en esc cos med svenskeinnsug, lagte en tilkobling i intercooleren like over radiatoren, satt i en slangenippel i bunn av innsuget, og koblet det sammen, ingen problem :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...