Jump to content

Er det noe å kjøpe?


ScorpioV6

Recommended Posts

Fikk tilbud om en scorpio stv 94 med cosworth motor. Ikke godkjent ombygd. Har vært en orginal 2,9 12v.Eu ok i 2 år. Følger med alt av deler. For han som har den har bygd om mange biler gjennom åra her i byen. Bilen er bra for rust. Fin herjebil? Er litt i tvil her om jeg skal kjøpe. Har jo tre biler til her. Hehe

Edited by ScorpioV6

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem her da. Han som har denne har bygd om 7-8 stk av de som går i norge. Så han er godt kjent av ford her i byen :) Men kjøper den ikke for at jeg skal godkjenne den. Var tenkt til å herje med eller no. Men får tenke en dag til. Er jo motoren som er verdt noe her.

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Masse deler.. :) Snakket med han istad. Alt var bygd om utenom bremser foran og bak. Så var bare å bytte kaliper og skiver. Det fulgte med. Rust i bua bak. Men ikke noe pes.. Så blir vel bil tenker jeg.. :) Se hvor lenge jeg har den. Hehe..

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Fikk tilbud om en scorpio stv 94 med cosworth motor. Ikke godkjent ombygd. Har vært en orginal 2,9 12v. 12000 kr med en haug av deler. Eu ok i 2 år. Følger med alt av deler. For han som har den har bygd om mange biler gjennom åra her i byen. Bilen er bra for rust. Fin herjebil? Er litt i tvil her om jeg skal kjøpe. Har jo tre biler til her. Hehe

Det må jo være en ok pris for den bilen, må jo gi fra 10-12.000kr opp mot 25.000kr for en Cosworth delebil/importbil.

Er jo en fordel at bilen hadde v6 originalt også da. Går jo mange 2.0 litere rundt med 2.9 Cosworth som ikke er godkjent.

 

Alt var bygd om utenom bremser foran og bak. Så var bare å bytte kaliper og skiver. Det fulgte med.

Er vel ikke "bare" å skifte klosser/skiver.. Må også skifte navene bak for at bremsene skal passe. Husker jeg riktig må man skifte navene fremme også...

Link to comment
Share on other sites

Du klarer fortsatt ikke holde deg unna Ford ser jeg...hehe :P Må få tatt en kikk på den en dag da, se åssen nye herjesleda di er. Hvem i byen har bygd den om forresten? Holder ikke til ut på Heistadmoen vel?

 

 

Hehe. Vi får nå se da.. Er usikker på hva jeg skal med den :) Har jo nok biler egentlig. Er en som heter Rustad som har bygd den om. den og mange til.

 

Det må jo være en ok pris for den bilen, må jo gi fra 10-12.000kr opp mot 25.000kr for en Cosworth delebil/importbil.

Er jo en fordel at bilen hadde v6 originalt også da. Går jo mange 2.0 litere rundt med 2.9 Cosworth som ikke er godkjent.

Er vel ikke "bare" å skifte klosser/skiver.. Må også skifte navene bak for at bremsene skal passe. Husker jeg riktig må man skifte navene fremme også...

 

Ja er ikke ille pris. Da alt er byttet til cosworth utenom bremsene. Er aircondition som funker og greier. Vet det er navene og. Følger med dem og :) Men grunnen til at det ikke ble byttet er fordi personen som skulle ha den egentlig hadde bra 14" dekker. Hehe.. Er også byttet dører og luke fra dele bilen. Da den var samme farge. Skjermene følger med og. Men usj. Airbag i denne bilen :(

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Da blir bilen henta på mandag :) Så får vi se hva som skjer med den.. Har i dag herja masse med herjebilen og :) Skal bli moro og se åssen lik bil med større motor blir og herje med. Hehe.. ¨Så nå får jeg masse deler da. Så lager en tråd med salg av dem..

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Ja da henta jeg bilen i dag. Helt grei og kjøre.. Går sånn passe. Ikke noe racerbil :) Automaten er jo ikke helt god da.. Frier ut noen ganger inn i kryss og sånn :) Men men.. Ny følger med da..

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...