Jump to content

LHD 304R


fiesta_xr2i

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Den har bare Rouse skjørter, ikke vinge eller leppe foran. og til dere som lurte på toppdekselet, så ser dere att det er et rødt 4x4 deksel, (skrukobling til oljepåfylling) det er også 4x4 topp,(tar olje til turbo ut fra toppen.

Link to comment
Share on other sites

Den har bare Rouse skjørter, ikke vinge eller leppe foran. og til dere som lurte på toppdekselet, så ser dere att det er et rødt 4x4 deksel, (skrukobling til oljepåfylling) det er også 4x4 topp,(tar olje til turbo ut fra toppen.

det som er med bilen er rødt toppdeksel = ikke katt det er l6 ecu = må tas inn på unntaks bestemmelse = det står i vognkortet .kann ikke endres utsenemessig eller konstruktift i hennhold til paragraf ....... sleit med min italia bil

1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på
2016 focus rs

2015 bmw 520 x

Link to comment
Share on other sites

Var bare biler med katalysator som hadde grønt toppdeksel.

Alle Italienske biler som er 4x4 har rødt toppdeksel.Det samme med Spanske biler.

 

dette kan vell aldri stemme i og med at min er 4x4 og i fra italia, ble levert til norge med grønnt toppdeksel ! :)

Link to comment
Share on other sites

dette kan vell aldri stemme i og med at min er 4x4 og i fra italia, ble levert til norge med grønnt toppdeksel ! :)

Nå er det ikke den største oprasjonen og bytte ett toppdeksel da akkurat... :rolleyes: Hadde din katalysator da?

Link to comment
Share on other sites

det som er med bilen er rødt toppdeksel = ikke katt det er l6 ecu = må tas inn på unntaks bestemmelse = det står i vognkortet .kann ikke endres utsenemessig eller konstruktift i hennhold til paragraf ....... sleit med min italia bil

L8 kan også leveres med RØD topp - og bil førstegangs reg i EU kan registreres slik den er i Norge (uten cat og side blinklys )

Level 8:

Used on the 4x4 sedan (RS) Cosworth, has twice the memory storage capacity (128Kb instead of 64Kb) as Level 1 and Level 6. That's why chips can not be interchanged.

Level 8 was available in 2 type since the engine in the 4x4 was available with and without hego-sensor (i.e. with and without catalytic convertor).

Can be recognised by not having mounting flanges and a green or red label with WD48.08.

The one with the green label and second code IAW048/01 is for the catalytic convertor (US83) model.

The one with the red label and second code IAW048/02 is for the non catalytic convertor (15/04) model.

It is uncertain if units/chips can be interchanged between red and green types/engines.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...