Jump to content

Innovative Turbo Systems konkurs.


RS 1000

Recommended Posts

Ja, hva skal man si til dette da?

 

EDIT.

 

http://www.innovativeturbo.com

 

Og dette må vel rettes?

 

http://www.krbtrading.no/innovative/cms/37

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller?

Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller?

Finner ikke noe info om noe Innovative konkurs og konsekvenser noe annet sted, så ser ikke for meg den store krisen enda. Hvordan vet du at de er konkurs? Er det bare gjetting siden nettsiden er borte eller sitter du på annen info?

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett.

 

Når det gjelder hvem som lager Garrett turboer så er nok det Garrett selv. Precision turbo er en Garrett dealer

Dealer info

Så at de skal lage turboer for Garrett er nok ikke veldig sannsynlig, men at de lager noen spesielle deler til egne varianter av Garrett turboer

er nok riktig.

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett.

 

Det var slik det var sagt ja, takker. Jeg blandet visst kortene litt der.

 

Forresten, du glemte å svare på en ting, hva syns du om at det er Precision som bygger turboene til Garrett?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

det var vel slik at de som startet turbonetics solgte dette og siden startet opp innovative (ITS)

de turbone er vel også ganske like netics, og netics er vel igjen basert på garret

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

er det ikke honywell som konstruerer turboene da, også produseres de av garrett? Precision er garrett turboer montert av annet firma?

 

morro med mange meninger rundt et tema sikkert ingen egentlig vet hva er :D

Tidligere "joppa"

-77 Taunus 2.0

Link to comment
Share on other sites

er det ikke honywell som konstruerer turboene da, også produseres de av garrett? Precision er garrett turboer montert av annet firma?

 

morro med mange meninger rundt et tema sikkert ingen egentlig vet hva er :D

 

Honeywell er et kjempekonsern som lager alt fra bærbare varmevifter til deler i flyindustrien, Honeywell kjøpte Garrett for endel år siden.

Garrett utvikler sine egne turboer.

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...