RS 1000 Posted December 11, 2007 Posted December 11, 2007 (edited) Ja, hva skal man si til dette da? EDIT. http://www.innovativeturbo.com Og dette må vel rettes? http://www.krbtrading.no/innovative/cms/37 Edited December 11, 2007 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
RS 1000 Posted December 12, 2007 Author Posted December 12, 2007 Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
cbp Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 Hmm.. dette sa meg jo ikke så mye. Tydeligvis en dag for sent for å se noe info? If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Oxyopia Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller?Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett.
JHS Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 Jeg klarer ikke å søke det frem igjen her, men dersom jeg husker rett så var det en kar her inne som påstod at det er Innovative som lager Garrett turboer. Hvilke konsekvenser dette får er vel interessant uansett, eller?Finner ikke noe info om noe Innovative konkurs og konsekvenser noe annet sted, så ser ikke for meg den store krisen enda. Hvordan vet du at de er konkurs? Er det bare gjetting siden nettsiden er borte eller sitter du på annen info?
cbp Posted December 12, 2007 Posted December 12, 2007 Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett. Når det gjelder hvem som lager Garrett turboer så er nok det Garrett selv. Precision turbo er en Garrett dealerDealer infoSå at de skal lage turboer for Garrett er nok ikke veldig sannsynlig, men at de lager noen spesielle deler til egne varianter av Garrett turboerer nok riktig. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
RS 1000 Posted December 12, 2007 Author Posted December 12, 2007 Etter det jeg har hørt så er det Precision Turbo som produserer turboene til Garrett. Det var slik det var sagt ja, takker. Jeg blandet visst kortene litt der. Forresten, du glemte å svare på en ting, hva syns du om at det er Precision som bygger turboene til Garrett? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Dre Racing@ Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 det var vel slik at de som startet turbonetics solgte dette og siden startet opp innovative (ITS)de turbone er vel også ganske like netics, og netics er vel igjen basert på garret
s10an Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 er det ikke honywell som konstruerer turboene da, også produseres de av garrett? Precision er garrett turboer montert av annet firma? morro med mange meninger rundt et tema sikkert ingen egentlig vet hva er Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
cbp Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 er det ikke honywell som konstruerer turboene da, også produseres de av garrett? Precision er garrett turboer montert av annet firma? morro med mange meninger rundt et tema sikkert ingen egentlig vet hva er Honeywell er et kjempekonsern som lager alt fra bærbare varmevifter til deler i flyindustrien, Honeywell kjøpte Garrett for endel år siden.Garrett utvikler sine egne turboer. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
s10an Posted December 30, 2007 Posted December 30, 2007 okei, beklager Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Recommended Posts