Jump to content

noen som har erfaringer med burton power?


Guest NO PAIN NO GAIN

Recommended Posts

Bestilte Oil Catch Tank for over en mnd siden, enda ikke fått den, men det er nok bare min uflaks :lol:

Hvis de ikke har deler på lager, kan det ta litt tid..

Link to comment
Share on other sites

Har handla en del fra burton, både gjennom nettsiden og på telefon.. Bra service, rask levering, greie priser osv.. Eneste er at den ene gangen fikk de vist bare halve orderen min når jeg bestilte fra nette, ringte etter en stund og da sa de at de bare hadde fått halve orderen(den krypterte delen?) og det var derfor de ikke haddde sent noe.. Kunne jo tatt kontakt med mg?:P men ellers er det kjempe firma!

88 Sierra cosworth 2-wd

Link to comment
Share on other sites

Guest NO PAIN NO GAIN

fint, da bestiller eg fra di. skal ha wilwood bremser framme og ombygingsett for skiver bak til rs turboen.. og coilovers så de blir en tung pakke kvir meg til frakta!!!

Link to comment
Share on other sites

hvorfor wilwood? når cossie burde være mer enn bra nok

 

fordi at det er tøfft?

orginale rst bremser holder det og liksom, om man kjører med innsia av hue..

 

Men skall bilen se bra ut osv, så gjør et par 300+mm wilwood bremser seg meget godt bak felgene, har selv bremser fra focus ST, 300 mm :blush:

 

gammle cossie bremser er jo noe dritt og begynne med og spørr du meg, mest sannsynlig må de ha seg en runde med overhalling, og 10 runder med vask, før det begynner og se ut som folk, og eventuellt lakk kan påføres.. så jeg skjønner godt wilwood tanke gangen =)

 

 

jeg personlig er knall fornøyd med burtonpower, har bestillt deler for over 50lapper hoss de totalt sett..

har fått pakke med 8 koni dempere,komplett foring sett til 2 biler,par clutcher,osv osv i en pakke.. og frakta ble ikke ille.. rundt 1000 lappen kanskje..

Link to comment
Share on other sites

Guest NO PAIN NO GAIN
fordi at det er tøfft?

orginale rst bremser holder det og liksom, om man kjører med innsia av hue..

 

Men skall bilen se bra ut osv, så gjør et par 300+mm wilwood bremser seg meget godt bak felgene, har selv bremser fra focus ST, 300 mm :blush:

 

gammle cossie bremser er jo noe dritt og begynne med og spørr du meg, mest sannsynlig må de ha seg en runde med overhalling, og 10 runder med vask, før det begynner og se ut som folk, og eventuellt lakk kan påføres.. så jeg skjønner godt wilwood tanke gangen =)

jeg personlig er knall fornøyd med burtonpower, har bestillt deler for over 50lapper hoss de totalt sett..

har fått pakke med 8 koni dempere,komplett foring sett til 2 biler,par clutcher,osv osv i en pakke.. og frakta ble ikke ille.. rundt 1000 lappen kanskje..

 

 

ja heilt enig..

Edited by NO PAIN NO GAIN
Link to comment
Share on other sites

Guest NO PAIN NO GAIN

hvor lang tid tar de før burton treker pengene fra kontoen min, eg har bestilt og alt men di har ikke trekt pengene. lure på om de er noe feil eller noe i bestilingen? eller trekker di ikke før eg har fått varen?

Link to comment
Share on other sites

Guest NO PAIN NO GAIN
har ikke bestilt fra burton før, men vanligvis så blir ikke pengene trekt fra konto før den dagen de sender varene :)

hvertfall ikke de gangene som jeg har bestilt på den måten..

 

de stemmer kansje i dette tilfele her og. takk for svar. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...