Jensrud Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/28/525178.html
Mark1 Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/28/525178.html jah for ikke å snakke om akkurat samme greia som skulle "ta over" i 2000. (http://www.arngren.net/moller.html)tar nok litt lengre tid enn det gitt WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
torpecossie Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 bra viss alle kjøper slik. for da kan jeg skrense cossie uten og være redd for og møte noen etter veien:P 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
Slåstad RS Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 Hmmm... Blir den levert i en RS versjon? Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
laerdh Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 (edited) Haha, herregud Jeg tror vi liksågodt kan fortsette å bruke bilen, jeg. Det gjør hvertfall jeg så lenge jeg kan. Jeg ser for meg antallet "mid-air-collision" og engine failures'a. Dessuten ville den greia vært mye vanskeligere å manøvrere enn en bil. Selv om den hørtes utrolig praktisk ut, så må jeg si jeg tviler Og hvor kjedelig er det ikke å ta en walkaround og fullføre et par-tre sjekklister hver eneste gang før man i det hele tatt kan fyre opp? Men, men. Det er sikkert morro da Edited January 29, 2008 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Guest darksoul Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Hmmmm.. Ser for meg at det må til noen rare "benkings" maskiner når vi begynner å trimme disse...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now