Jump to content

H_c kastet ut?


Sapphy

Recommended Posts

Her er hvertfall H_c`s tanker om saken:

 

hadde jo 75% warning fra før, og en gang til så var det ut,.. men herregud!! her selger jeg noe som ALLE der inne kan ha nytte av og trenger!! så kaster moderatorene meg ut!=!=!==!=??

snakk om å grave sin egen grav!

Link to comment
Share on other sites

Han fikk warn i går med følgende tekst:

"Massesalg av egen-/produserte eller importerte deler er ikke tillatt uten klubbavtale."

 

Om han overhodet hadde satt seg inn i reglene, så skulle han visst at dette er i strid med reglene og med tanke på sponsorer. Hva han skulle selge, vet jeg ikke - men "Massesalg av egen-/produserte eller importerte deler er ikke tillatt uten klubbavtale" er laget for å ikke tråkke sponsorer på tærne (nåværende og fremtidige), samt regler for selgere som har klubbavtale.

 

Neste gang du kjører en "14tiss gerilja" og "Power-Trip", så spar oss. Har Hard_core problemer, så vet han hvem han kan kontakte.

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

Her er hvertfall H_c`s tanker om saken:

 

hadde jo 75% warning fra før, og en gang til så var det ut,.. men herregud!! her selger jeg noe som ALLE der inne kan ha nytte av og trenger!! så kaster moderatorene meg ut!=!=!==!=??

snakk om å grave sin egen grav!

 

 

Det var jeg som tildelte han den siste warn som gjorde at han fikk en 14 dagers ferie.

Etter hans utbasunering vedr. modereringen på forumet, burde han hatt tid nok på seg å lære seg reglene!

Dette er noe han ikke rettet seg etter, og han får ta konsekvensen av dette selv.

Fjortis-greilja? Nei! Om han ikke klarer å rette seg etter satte regler (igjen), så bør han gå i seg selv etterhvert og kanskje se om det er HAN som har et problem.

Grave vår egen grav? Nei, det er da vitterlig han som har brutt reglene 4 ganger på relativt kort tid nå, ikke vi.

Han fikk til og med tilbud av meg personlig å komme med regelforslag som passer hans væremåte, talemåte og holdning til feller rettningslinjer. Dette tilbudet regner jeg med han ikke ønsket å benytte seg av alikevel, etter som han unnlater å svare på den henvendelsen. Og ja, det er straks tre uker siden han fikk det tilbudet.

 

Så derfor Sapphy og H_C, har dere et problem, kom direkte til meg. Send PM.

Dere skal i såfall begrunne den GODT! Ikke snakk om å komme sytende til meg om at dere ikke liker regler og at moderatorene er "fjortiser og inkompetente". Dette stemmer nemlig IKKE. Det er reflekterte og fornuftige, og svært hyggelige mennesker som brenner for klubben. De ønsker å bruke sin fritid på å gi dere brukere en plass å være for å dyrke felles interesse: FORD! Dere skulle takke dem, ikke klage på dem!

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...