Jump to content

noen som har bilde?


sierraxr4i

Recommended Posts

har også leita lenge etter en måte å bygge kn filter på min.. finner ikke noen steder.. men vist du tar av lokket på luft filter boksen så skal jeg love deg det brøler godt bare det og :D ;)

 

vist noen har bilder av en måte å bygge filter på den så hadde det vert supert:D

 

legger ved et bilde av motoren min åssen det ser ut der:)

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

tror ikke det der går på grunn av diverse sensorer og skit... kunne jo selfølgelig prøvd å sett ka som skjedde, men tror ikke det skal være mulig å gjøre det på den måten! ;)

Link to comment
Share on other sites

har også leita lenge etter en måte å bygge kn filter på min.. finner ikke noen steder..

KN har innsatsfilter, men det har du kanskje ikke lyst på? Uansett her er det.

33-2013.jpg

 

1985 FORD Sierra / Sapphire 2.8L V6 EFI - All Automotive Air Filter 33-2013

 

1985 FORD Sierra / Sapphire 2.8L V6 - XR4X4i Automotive Air Filter 33-2510

 

http://www.knfilterchargers.com/search/appsearch.aspx

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

har snakkt med to forskjellige butikker som driver blandt annet med filtre. i begge tilfeller var mekaniker med ut å så på bilen. begge kom frem til at måten å gjøre det på er innsatsfilter. skulle visstnok få samme lyd som med konfilter men ser jo ikke like bra ut... <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

***** leit! men det går jo kanskje an, men de visste hvertfall ikke korleis! det e jo mulig å bygge om til eft òg då. det e jo ikkje den verste jobben sei dei!? ;) e det noke forskjell på effekten på mekanisk- kontra efi- innsprøytning?

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Litt jalla men det funker: På min gamle XR4x4 tok jeg bare av boksen og satt en tape rundt filteret så det ble tett... :rolleyes: :rolleyes: Grom lyd da B) B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...