Jump to content

Recommended Posts

Posted

er det noe forskjell på en tre dørt mk4 og en 5 dørs mk4 eller ford escort mk4 stasjonsvogn på understell/ demperen.

kan en ta på rs turbo demper uten problem?

 

er det noe forskjell på Powerflex foringer og Flo-flex Polyurethane

 

Flo-flex Polyurethane= http://stores.ebay.co.uk/Flo-flex-Polyuret...0QQftidZ2QQtZkm

 

Powerflex foringer = http://www.bilelektronikk.no/undersider/un...l/powerflex.htm

 

kanskje min bil snart

 

 

allycat felger

DSC00071.jpg

 

DSC00051.jpg

 

DSC00047.jpg

Peugeot 306 stv 2001

Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)

Posted

understelle er samme på 3 og 5 dørs, vill tro stv er samme og, men disse er jeg ikke sikker på...

 

 

største forskjellen på di foringene er vell prisen :P en kammerat har kjørt me flo flex lenge, og det fønker..

Posted

ok:) jeg tror kanskje jeg skal prøve flo flex foringer :)

Peugeot 306 stv 2001

Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)

Posted

Er likt på stasjonsvogn å ja:)

Tøffe bil da;)

Har en selv, 3dørs fra 1981:)

Escort MK3 2d stv

2x Volvo 240

Opel Kadett B 2d Caravan

Opel Rekord C

Posted
litt ot hær men, lure på om ikke esc mk3-mk4 har et mer efektivt understell en mk5 6 7 har? noen synspunkter?

 

ja,synes mk3/4 har bedre understell,pga mk5/6/7 har bl.a. stiv bakaksel..

KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...