Jump to content

Ford cosworth 2wd


Racing

Recommended Posts

Jeg har fått endel telefoner i det siste om folk som ønsker motorfester,jeg har bestilt evner men de har ikke dukket opp enda.Jeg lager opp noen sett så fort jeg får evnene,regner med å ha noen motorfester ferdig i førsten på april.Har mange jern i ilden om dagen kan du si,men gjør så godt jeg kan. :)

 

mvh

Oddbjørn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om de passer på v6 cosworth, disse festene er lagd for 2wd cosworth.De orginale motorfestene på 2wd cosworth er ganske høye kontra 4wd cosworth, hvordan de ser ut på v6 er jeg ikke sikker på.Du kan sammenligne med et 2wd feste.

Jeg bruker et heavy duty gummievne som jeg bestiller fra en fabrikant i england.

 

mvh

Oddbjørn.

Link to comment
Share on other sites

Godt å høre at dere er fornøyd,men nå er det slutt på motorfester for denne gang.Har bestilt flere evner og de kommer i februar.

 

Tom,

 

når det gjelder frakt danmark kan jeg sjekke dette på posten,men jeg skal på ferie til danmark i slutten av mai,kan ta med da.Skal til ebeltoft,og en tur til københavn.

 

mvh

Oddbjørn.

 

Ok...kan du sende mig en mail eller pb når du skal til Danmark....? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om de passer på v6 cosworth, disse festene er lagd for 2wd cosworth.De orginale motorfestene på 2wd cosworth er ganske høye kontra 4wd cosworth, hvordan de ser ut på v6 er jeg ikke sikker på.Du kan sammenligne med et 2wd feste.

Jeg bruker et heavy duty gummievne som jeg bestiller fra en fabrikant i england.

 

mvh

Oddbjørn.

 

De passer ja. :) helt like..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Jeg reiser til danmark siste uken i mai,du kan gjerne hjelpe meg å huske på motorfester, ringe eller sende meg mail når det nærmer seg.

 

mvh

Oddbjørn.

 

 

Jeg skal se om jeg kan huske det...håber det... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo!

Det er endel som har ringt og sendt meldinger angående motorfester, desverre trenger jeg litt mere tid.Det er fordtreff på rudskogen 10.mai, er det noen som skal dit? Tenkte kanskje vi kunne samle endel av dere som skal ha fester....Dere sparer frakt kostnader.

 

mvh

Oddbjørn.

Edited by Racing
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg skal se om jeg kan huske det...håber det... ;)

 

Har lagt unna et sett til deg, kan du sende pm eller ringe meg.

 

mvh

Oddbjørn

 

 

 

 

Da var alle motorfestene vekk foreløpig, kommer flere etter hvert.

 

mvh

Edited by Racing
Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Hvor mye skal du ha for å dreie et motorfeste uten gummi? skal kjøre med Gr.A motorfestearmer, så må da ha uten gummi på selve festene, for det er gummiforing i selve armen på Gr.A armene...

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye skal du ha for å dreie et motorfeste uten gummi? skal kjøre med Gr.A motorfestearmer, så må da ha uten gummi på selve festene, for det er gummiforing i selve armen på Gr.A armene...

 

Hallo

Skal du bruke grp.a armer må du lage fester i karosseriet, de armene er lengre.

 

mvh

Oddbjørn

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...